از شب اول محرم درب حسینیه‌ها باز و پرچم عزای حسینی بر افراشته خواهد شد/ بانیان خیر نذورات خود را بیرون با رعایت بهداشت توزیع کنند

امام جمعه دماوند گفت: از شب اول محرم درب حسینیه‌ها باز و پرچم عزای حسینی بر افراشته خواهد شد و بانیان خیر نذورات خود را بیرون با رعایت بهداشت توزیع کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در نشست هماهنگی هیئت امنای حسینیه‌های شهرستان دماوند اظهار داشت: از شب اول محرم درب حسینیه‌ها باز و پرچم عزای حسینی بر افراشته خواهد شد.

وی افزود: عزای ابا عبدالله علیه السلام باید اقامه شود ولو با حداقل جمعیت، پیشنهاد می‌شود دوازده شب مراسم برگزار شود.

امام جمعه دماوند گفت: مردم عزیز و خصوصا مسئولان و امنای هیات‌ها و حسینیه‌ها و مساجد، تدابیر لازم را برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اتخاذ خواهند کرد و انشالله یک کار الگویی را ارائه خواهند نمود.

فتاح دماوندی تصریح کرد: بانیان خیر حتما به نذورات خود عمل کنند؛ هم پخت و پز بیرون بر با رعایت بهداشت و توزیع آن در بین مردم و هم ادای نیت خیرشان در خیریه‌ها و انواع دیگر نذورات امکان پذیراست و هیات‌های امنا توجیهات لازم را در این باره به عمل بیاورند.

وی گفت: جوانان هیاتی کمک کار خوبی در این راه هستند و می‌توانند در هر محله و روستا و شهرک به کمک امنا بیایند و از این ظرفیت بزرگ باید استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا