اخبار تجمع اعتراض آمیز نباید توسط رسانه‌‌ها لحظه‌‌ای منتشر شود/ در بسیج رسانه باید جهاد تبیین را به درستی انجام دهیم

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با بیان اینکه اخبار تجمع اعتراض آمیز نباید توسط رسانه‌‌ها لحظه‌‌ای منتشر شود، گفت: در بسیج رسانه باید جهاد تبیین را به درستی انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سروان محمد میرزایی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان دماوند اظهار داشت: اکثر مردم از کودکی تا سالمندی با رسانه در ارتباط هستند لذا میتوانیم به این وسیله با نوع رفتاری که از خود نشان میدهیم مردم را بدون دروغ گفتن به زندگی امیدوار کنیم.

وی افزود: مردم از راه درست مطالبه گری امیدوار میشوند، به طور مثال همیشه مشکلاتی در جوامع وجود دارد و اگر در جایی تجمع اعتراض آمیز صورت گرفته ، نیازی نیست که همه مردم در همان لحظه بدانند که تجمع شده است و شب مطلع شدن آنها به جایی برنمیخورد.

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند گفت: گاهی با اقدامات خود مردم را حساس میکنیم برای نمونه، در اغتشاشات چند هدف وجود دارد برخی افراد با قصد و غرض و مرض در اغتشاشات شرکت می‌کنند، اما برخی تماشاچی هستند و اکثر افرادی که در این اغتشاشات حضور دارند تماشاچی هستند.

میرزایی ادامه داد: با ارسال چنین اخباری بسیاری از افراد فقط به خاطر کنجکاوی در محل حاضر میشوند و ایجاد ازدحام موجب رعب و وحشت و ترس می‌شود.

وی تصریح کرد: در رسانه مخصوصا بسیج رسانه باید جهاد تبیین را به درستی انجام دهیم، باید بتوانیم این مهم را‌ به نحو احسن انجام دهیم تا شاهد مشکلات مذکور نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا