اجرای پروژه بهسازی و چهارخطه کردن محور ساران – کیلان از ۲۵ بهمن‌ماه/ پروژه محور ساران – کیلان در آذرماه ۱۴۰۰ به افتتاح خواهد رسید

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از اجرای پروژه بهسازی و چهارخطه کردن محور ساران – کیلان از ۲۵ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: پروژه محور ساران – کیلان در آذرماه ۱۴۰۰ به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، امیرحسین آزاد دوار در این خصوص اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شواری اسلامی و دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز تفاهم نامه برنامه اجرایی و زمانبندی پروژه بهسازی و چهارخطه کردن محور ساران – کیلان انجام شد.

وی ادامه داد: این محور به طول ۴ کیلومتر که نقش اتصال شهر ایوانکی در استان سمنان به آبسرد را برعهده دارد و نقش حمل و نقلی و اتصالی این محور بارز و موثر است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران گفت: طبق برنامه زمانبندی اولیه عملیات خاکی این پروژه از ۲۵ بهمن‌ماه جاری آغاز می شود و تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ پایان خواهد یافت، سپس وارد فاز ثانویه زمانبندی و اجرای ابنیه فنی، خاکریزی و اجرای لایه های روسازی و آسفالت می شویم.

وی افزود: فاز ثانویه پروژه به صورت مستمر تا آبان ۱۴۰۰ پیش خواهد رفت و در صورت تخصیص اعتبار مناسب با توان اجرایی شرکت پردال سازه و نظارت حوزه فنی و مهندسی محور ساران – کیلان در آذرماه ۱۴۰۰ به افتتاح خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا