آماده‌سازی حوزه امتحانی دماوند برای برگزاری امتحانات نهایی نهم و دوازدهم + تصاویر

رئیس آموزش و پرورش دماوند از آمادگی حوزه‌های امتحانات نهایی جهت برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی با اعلام این خبر اظهار داشت: در خصوص برگزاری امتحانات حضوری نهایی گفت: امسال با توجه به شرایط موجود، فضای امتحانی را تغییر دادیم.

وی افزود: سالن های برگزاری امتحانات دارای تهویه مناسب و فاصله صندلی ها طبق استاندار آماده‌سازی شده است.

رئیس آموزش و پرورش دماوند به دانش‌آموزان توصیه کرد که بهداشت فردی را رعایت کنند و از خانواده‌ها خواست که در این زمینه آموزش‌های لازم را به فرزندان خودشان بدهند.

حسن خیرخواه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در بازدید از سالن ورزشی شهدای آموزش و پرورش دماوند و هنرستان دکتر حسابی جهت برگزاری آزمون امتحانات نهایی اظهار داشت: اجرای کلیه دستورالعمل‌های ابلاغی پیشگیرانه برگزاری آزمون در حوزه‌های امتحانی و مراکز آزمون را منوط به داشتن امکانات فنی و اجرایی کامل است.

وی افزود: برنامه مدون گندزدایی کلیه سطوح دارای امکان تماس زیاد مانند تجهیزات، دستگیره درب‌ها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله‌ها، پریز و کلیدهای برق و کلیه وسایلی است که به طور عمومی و مشترک استفاده می‌شود باید به صورت مستمر انجام گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: تأمین صابون مایع و محلول‌های مناسب ضدعفونی کننده دست به مقدار کافی و متناسب در محل سالن امتحانات، فاصله‌گذاری مناسب و جلوگیری از تجمع در زمان ورود به محل آزمون و همچنین زمان خروج از جلسه، فاصله‌گذاری مناسب برای صندلی‌ها در محل آزمون، تهویه مناسب هوا در محل برگزاری جلسه آزمون و آگاهی همه دانش آموزان، معلمین و کارکنان مدرسه از احتیاطات لازم در زمان شیوع بیماری از طریق ارائه آموزش‌های لازم از اقداماتی است که باید انجام می‌گیرد.

خیرخواه ثبت وضعیت سلامت دانش آموزان، معلمان و کارکنان با استفاده از سایت www.salamat.gov.ir الزامی دانست و از دانش آموزان درخواست کرد جهت حفظ سلامتی خود، دوستان و خانواده‌هایشان حتماً هنگام حضور در جلسه امتحان از ماسک استفاده نموده و مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا