رفع مشکلات کمبود آب در رودهن

خبرگزاری فارس: رفع مشکلات کمبود آب در رودهنبخشدار رودهن از رفع مشکلات کمبود آب در این بخش خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در سخنرانی بعد از نماز جمعه این هفته رودهن در جمع مردم این بخش، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و رهنمودهای امام جمعه رودهن توانستیم اقدامات بسیار خوبی را در این بخش انجام دهیم.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون در حد توان خود سعی کردیم تا بتوانیم اقداماتی را در رودهن به انجام برسانیم که در شأن و منزلت شهروندان باشد و برای نخستین بار در هفته دولت توانستیم جشنواره شهید رجایی در رودهن را برگزار و از 80 کارمند نمونه این بخش تجلیل کنیم.
بخشدار رودهن با اشاره به مشکلات آب این بخش در سال‌های گذشته تصریح کرد: در این خصوص، مردم رودهن اعتراض‌های زیادی را به گوش ما می‌رساندند و خوشبختانه امروز تلاش‌های خوبی برای ذخیره‌سازی آب در رودهن صورت گرفته است.
طاهرخانی با بیان اینکه در این زمینه، مجتمع‌های آب مختلفی در بخش رودهن پیش‌بینی شد، بیان کرد: چند مجتمع‌ در طول سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و اکنون دو مورد از آن نیز آماده بهره‌برداری است که در محله‌های پونا و نور قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود آبی که در کشور وجود داشت، اما مدیریت خوبی در رودهن صورت گرفت و ما با کمترین قطعی آب در این منطقه مواجه بودیم.
منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا