دست خالی بودن شهرداری رودهن در هفته دولت/ اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به روستاهای دماوند

صفری فرمانداری دماوندمعاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از نبود پروژه‌‌ای در حوزه شهرداری رودهن در هفته دولت خبر داد و گفت: سه میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار به جرائم سال 94 به روستاهای که فاقد اعتبارات استانی و شهرستانی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری اظهار داشت: از اعتبارات جرائم در سال 94، توانستیم اعتباری بالغ‌ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به روستاهایی که فاقد اعتبارات استانی و شهرستانی بودند، اختصاص دهیم و پروژه‌هایی را نیز به مناسبت هفته دولت در این روستاها تعریف و بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: همچنین از محل ارزش افزوده نیز اعتباراتی را برای روستاهایی که فاقد دهیاری هستند، پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم گامی در راستای محرومیت‌زدایی روستائیان شهرستان دماوند برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به وقوع سیلاب اخیر در هشت روستای این شهرستان گفت: در این زمینه با استفاده از اعتبارات محلی و به کمک جهاد کشاورزی و مدیریت بحران دماوند انهار و جاده‌ها را بازسازی و عملیات خاک‌برداری و شن‌برداری از زمین‌های زراعی نیز انجام شد.

صفری به نیمه‌تمام بودن پروژه احداث مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان و مجتمع رفاهی و ورزشی کارگران شهرستان دماوند اشاره و تصریح کرد: آنچه در نشست‌های متعدد در این خصوص پیگیری شد، شهرستان دماوند به تعهدات خود پایبند بود و اقدامات لازم را انجام داد.

وی اضافه کرد: اما مسئولان استانی به انجام تعهدات خود در زمینه تجهیز این پروژه‌ها تاکنون عمل نکردند و این در حالی است که اگر هرچه زودتر نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام نشود، در آینده باید هزینه‌های دوچندانی را برای بازسازی مجدد آنها پیش‌بینی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به پروژه‌های هفته دولت این شهرستان دماوند بیان کرد: در این زمینه با وجود تمام محدودیت‌هایی که از لحاظ کیفی وجود داشت، اما توانستیم پربارتر از سال‌های گذشته کارها را پیش برده و به انجام برسانیم.

صفری با بیان اینکه عملیات اجرایی کمربندی سرهار از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت دماوند آغاز خواهد شد، افزود: همچنین در کنار این پروژه، معادنی که در اطراف جاده کمربندی سرهار قرار دارند نیز ساماندهی می‌شوند؛ چراکه شرایط خوبی برای توسعه گردشگری و صنعتی در غرب این جاده وجود دارد.

وی با اشاره به نبود پروژه‌‌ای در حوزه شهرداری رودهن در هفته دولت تصریح کرد: شهرداری رودهن با توجه به شرایطی که دارد، نتوانست پروژه‌های خود را برای بهره‌برداری به برنامه‌های هفته دولت شهرستان دماوند برساند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از سخنرانی فرماندار این شهرستان در نماز جمعه این هفته دماوند خبر داد و گفت:‌ به مناسبت هفته دولت مسئولان بعد از اقامه نماز جمعه این هفته دماوند به پرسش‌ها و مشکلات گوناگون مردم پاسخ می دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا