ثبت‌نام الکترونیکی بیش از 12 هزار دانش‌آموز در دماوند

13940420000189_PhotoLدبیر ستاد ثبت‌نام اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از ثبت‌نام 12 هزار و 700 دانش‌آموز در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نامدار حسینی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان در شهرستان دماوند اظهار داشت: تاکنون 12 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان در این شهرستان ثبت‌نام شده‌اند و این ثبت‌نام‌ها به صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی در خصوص تخلفات و شکایات مدارس نیز گفت: شکایت به معنای واقعی در سامانه ثبت شکایت‌ها به صورت رسمی ثبت نشده و اگر هم شکایتی وجود داشته، آن شکایات مربوط به از بین رفتن حق دانش‌آموزی نبوده، بلکه بر اساس انتظارات بیش از حد والدین از مدارس به وجود آمده است.

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در خصوص دریافت وجه پولی مدارس از والدین بیان کرد: در خصوص ثبت‌نام‌ها هیچ‌گونه پولی دریافت نمی‌شود و همچنین در زمان امتحان‌ها و ارائه کارنامه‌‌ها که در این خصوص ابلاغیه‌های لازم به مدارس ارسال شده است، در صورت تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

حسینی ادامه داد: والدین می‌توانند در صورت تمایل مبالغی را به حساب مدارس واریز کنند و پرداخت این مبالغ با رضایت‌مندی خود والدین و مدارس صورت می‌گیرد.

وی در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس غیرانتفاعی نیز بیان کرد: ثبت‌نام در این مدارس طبق دستورالعمل خاص است که مدارس ملزم به رعایت آن‌ها هستند.

دبیر ستاد ثبت‌نام اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در خصوص بیشترین و کمترین مبلغ دریافتی در مدارس غیرانتفاعی گفت: در مقطع ابتدایی بیشترین شهریه یک‌میلیون و 30 هزار تومان و کمترین آن 850 هزار تومان، در مقطع راهنمایی بیشترین شهریه یک‌میلیون و 500 هزار تومان و کمترین یک‌میلیون و 200 هزار تومان و در مقطع دبیرستان بیشترین شهریه 2 میلیون و 500 هزار تومان و کمترین دو میلیون و 200 هزار تومان است.

حسینی با اشاره به شهریه پیش‌دبستانی‌ها تصریح ‌کرد: شهریه پیش‌دبستانی‌ها در فضای دولتی، 396 هزار تومان و در مدارس غیرانتفاعی بیشترین مبلغ، 650 هزار تومان و کمترین آن، 550 هزار ‌تومان است؛ حق بیمه دریافتی مدارس از دانش‌آموزان هم مبلغ هفت هزار تومان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا