کار از نگرانی و دلواپسی ما گذشته، آقایان بدنبال پروژه عادی سازی هستند/ درباره مذاکرات به صراحت به مردم دروغ می گویند

سعید قاسمی در ساری: همان کسانی که در جریان قطعنامه 598 بودند و در آن روز هم حاضر به شفاف سازی نشدند امروز نیز درباره مذاکرات به صراحت دروغ می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دولت اعتدال، سعید قاسمی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس عصر امروز در نشست فعالان فرهنگی شهرستان ساری با تبریک اعیادشعبانیه و همچنین سالروز سوم خرداد فتح غرور آفرین خرمشهر به تبیین حماسه رزمندگان در فتح خرمشهر پرداخت.

فرمانده 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه فتح خرمشهر یکی از معجزات الهی بود،گفت: این اتفاق بزرگ  و این پیروزی صرفا بدست سربازان کوچه بازاری که دوره نظامی ندیده اند آنهم در مقابل دشمنی تا بن دندان مسلح با ابزار های نوین جنگی متشکل از کارشناسان خبره نظامی جهان بدست نیامد بلکه بفرموده خمینی کبیر  خرمشهر را خدا آزاد کرد و قطعا همین بوده است.

قاسمی ادامه داد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد،  یک عملیات پیچیده ای بود و عمق عملیاتی وسیعی داشت.

وی همچنین با انتقاد از کسانی که جنگ 8 ساله ایران را فقط با جنگ با عراق می خوانند تصریح کرد: کسانی جنگ 8 ساله را تنها با کشور عراق خطاب می کنند ارزش شهدا و ایثارگران را نادیده گرفته و با عث خفت رزمندگان می شوند چرا که نبرد، جنگ جهانی سوم بود همه دنیا علیه ایران و تمام غرب و تمام شرق بر علیه ایران حضور فیزیکی داشتند و ایران از 18 ملیت در این جنگ اسیر گرفت.

استاد دانشگاه شهید رجایی در بخشی از سخنان خود به قطعنامه 598 اشاره و تاکید کرد: در این سی و چند سالی که از عمر جنگ 8 ساله می گذرد قطعنامه 598 را سانسور کردند و نگذاشتند واقعیت این قطعنامه را کسی بداند.

سردار قاسمی تصریح کرد: در زمان جنگ عده ای کمیته ای به نام عقلا را راه اندازی کردند که تصمیم بگیرند که جنگ را چگونه به اتمام برسانند و حرف امام را که می فرمود که همه چیز را باید برای جنگ پای کار بیاورید قبول نداشتند حال بعد از گذشت چند دهه همان تفکر، همان افراد و جریان به دلیل خطاهای بچه حزب اللهی ها مجددا تکرار شد!

وی ادامه داد: همان کسانی که در جریان قطعنامه 598 بودند و در آن روز هم حاضر به شفاف سازی نشدند امروز نیز درباره مذاکرات با صراحت دروغ می گویند .

قاسمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر عدم بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی ازدانشمندان هسته ای تاکید کرد: نمی دانم چه وعده هایی در مذاکرات داده شد که رهبر انقلاب با صراحت می گویند که من اجازه نمی دهم؟!!! و وعده هایشان را به وعید تبدیل کرد.جریاناتی شکل گرفته است که با تفکر رهبر معظم انقلاب در تعارض است باید بصیرت داشته باشیم که یک بار دیگر گول نخوریم؛بصیرت یعنی این قول شهید پیچک که گفت: “ما از نابودی انقلاب نمی ترسیم ، ما از انحراف در انقلاب می هراسیم.”نگذارید جام زهری دیگر به امام امت خورانده شود!

وی با انتقاد از کسانی که موافق امضا پروتکل الحاقی هستند، افزود: آقایان پروژه عادی سازی راه انداختند و برایشان هم فرقی نمی کند که غرب با سگ هایش به بهانه بازرسی به کانال هایی بیاید که خون شهید همت ها در آن ریخته شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در 8 سال گذشته هر چه فریاد زدیم که اصلاح طلبان تندرو پشت دروازه نظام مترصد فرصت هستند؛ حزب اللهی ها کار تشکیلاتی بکنید. دغدغه داشته باشید، سنگر بسازید اما با خوش خیالی همه چیز را تمام شده می دانستند، حتی احمدی نژاد هم اعتقاد داشت که کار اصلاح طلبان تندرو تمام شده است.

وی افزود: اولین کاری که این دولت کرد نزدیک به 300 نفرنیروی جوانی که مسئولیت پیگیری امورات خانواده های معظم شهدا را داشتند را اخراج کرد! تخته گاز در حال مانور تشکیلاتی هستند برای این که یک دوره 4 ساله فرصت دارند و دیگر هم تکرار نمی شود ؛ کاری هم ندارند که بچه حزب اللهی ها اعتراض دارند و رهبری گلایه می کنند.

قاسمی گفت: در حوزه های رسانه ، فرهنگی ،موسیقی و هنر در حال بازسازی هستند کار از نگرانی و دلواپسی ما گذشته، آنها تشکیلاتی تر از آنچه که در مخیله من و شماست در حال احیا سنگرهای از دست رفته خود هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا