حمایت از مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری در کیلان/ توسعه خدمات‌دهی بهزیستی در کیلان ارتقا یابد

طی نشست مسئولان شهر کیلان با معاونان اداره بهزیستی شهرستان دماوند ارائه خدمات بهزیستی در این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تارود، سیدجلیل چوبداری شهردار کیلان در نشستی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، رئیس و معاونان اداره بهزیستی شهرستان دماوند اظهار داشت: سازمان بهزیستی ارگانی دولتی است که به کمک افراد کم توان و در بحث آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه پرداخته است.

وی افزود: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را در عرصه بازتوانی و ارائه خدمات‌دهی نوین این قشر از جامعه کرده و این نهاد تاکنون توانسته است تا امتیازهای خوبی در این خصوص به دست آورد.

شهردار شهر کیلان تصریح کرد: مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری در شهر کیلان توانسته است که نیازهای مردم شریف این شهر همچون وضعیت مسکن ،اشتغال و مالی را شناسایی و در دستور کار خود قرار دهد.

چوبداری گفت: سازمان بهزیستی حمایت کننده از قشر آسیب‌پذیر در سطح جامعه و همچین ارائه دهنده خدمات به معلولان در سطح مطلوب است و ما نیز در شهر کیلان سعی کردیم تا مجتمع خدمات بهزیستی کیلان را حمایت کنیم.

*توسعه خدمات‌دهی بهزیستی در کیلان ارتقا یابد 

محمود حسین‌آبادی ظهر امروز در نشستی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان اظهار داشت: یکی از وظایف بهزیستی در تأمین معشیت جامعه هدف خود در ارائه سبد کالا در ماه مبارک رمضان ،عید سعید قربان ،عید نوروز و … است.

وی افزود: ارائه خدمات‌دهی به مددجویان میسر نخواهد شد، مگر با همت خیران و دستان پر مهر وخیرانه‌ای همچون شهردار کیلان که این امر بسی جای تقدیر دارد و امید است تا این تلاش‌های ارزنده در باقی‌الصالحات محسوب شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند تصریح کرد: سازمان بهزیستی درصدد تشکیل ارتقای سطح خدمات مجتمع‌های خود است؛ به گونه‌ای که مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری شهر کیلان به عنوان یک پایگاه خدمات اجتماعی و ارائه دهنده خدمات‌دهی در حوزه اجتماعی، امور فرهنگی، پیشگیری و امور توان‌بخشی به جامعه هدف است.

حسین‌آبادی گفت: اکنون خدماتی همچون شناسایی افراد تحصیل کرده و به کارگیری آنها در زمینه آگاه‌سازی و آموزش مهارت‌های زندگی، مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج، ژنتیک و … به آحاد مردم شهر کیلان ارائه و اشتغال برای افراد کم توان مالی و زنان سرپرست خانوار ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیازهای کیلان، قطعاً باید توسعه خدمات‌دهی بهزیستی در این شهر ارتقا یابد و علاوه قشر آسیب‌پذیر، مردم نیز از خدمات بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا