جنایات آل‌سعود در یمن روسیاهی عربستان را در پی دارد

امام جمعه آبسرد گفت: جنایات و تجاوز آل‌سعود در یمن، در نهایت روسیاهی عربستان را در پی دارد.

به گزارش تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور مسئولان شهر آبسرد در دفتر امام جمعه، ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: 14 فروردین ماه، روز تکریم مادران و همسران شهدا بود.

وی افزود: در مقام مادر همین بس که در قرآن کریم، احترام به او به دنبال دعوت به توحید و یکتاپرستی آمده است؛ همچنین در روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل شده که بهشت زیر پای مادران است.

امام جمعه آبسرد گفت: اگر شهدا مقام والایی نزد خداوند متعال به دست آوردند، به خاطر خودسازی بود و با توجه به خویشتن به مقام شامخ شهادت رسیدند و این امتیاز را تا اندازه‌ای مرهون مادران و همسران فداکار و از خودگذشته خود هستند؛ بنا بر فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) بهترین بهره دنیا همسر صالح است.

میرشریفی با اشاره به نسل‌کشی و نقض تمام قوانین بین‌المللی توسط آل سعود در تجاوز به یمن بیان کرد: این رژیم از بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته با چراغ سبز آمریکا و هم‌دستی کشورهای عربی وابسته به ریاض جنگی را علیه ملت یمن آغاز کرده است که این جنگ شباهت زیادی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان دارد.

وی با بیان اینکه سازمان‌های جهانی و حقوق بشر مقابل این جنایات آل‌سعود سکوت معناداری کرده‌اند، گفت: باید به حال این رژیم تأسف خورد؛ چرا که به جای اینکه این حملات را علیه رژیم صهیونیستی انجام دهد، برای مردم مسلمان و مظلوم یمن صورت می‌دهد و قطعاً این حرکات موجب روسیاهی عربستان می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا