سفر جهانگیری پیش زمینه حضور روحانی در دماوند بود

jahan9نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر دیروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، پیش زمینه ای برای حضور رییس جمهور در منطقه بود.
به گزارش تارود حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با دیمه نیوز، با اشاره به سفر روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به شهرستان های فیروزکوه و دماوند اظهارکرد: این سفر با هدف ارزیابی کلی از وضعیت بخش های کشاورزی و گردشگری منطقه و در حقیقت ایجاد زمینه های لازم برای حضور ریاست محترم جمهور در این شهرستان ها انجام شد.
وی گفت: در پیگیری این سفر، طی هفته های آینده جلسه ای با معاون اول رییس جمهور در خصوص توسعه کشاورزی و گردشگری، توسعه و تعالی دانشگاه ها و توسعه زیرساخت های گردشگری در این مناطق برگزار خواهیم کرد.
مشهدی عباسی همچنین با اشاره به بازدید عصر روز گذشته عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی شرق استان، افزود: در این برنامه، مواردی همچون احداث محور مواصلاتی سرهار (که مسیر دماوند- تهران را همراه با کاهش ترافیک، نزدیک تر می کند)، تعریض مسیر تونل امام زاده هاشم- مشاء- چشمه اعلاء و تعریض محور کیلان- آبسرد با اعتبار شهرداری های کیلان و آبسرد و کمک فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی استان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار وزیر راه و شهرسازی بر برگزاری جلسه ای در آینده نزدیک در شهرستان فیروزکوه به منظور بررسی هر چه بیشتر محورهای مواصلاتی فیروزکوه- گرمسار و فیروزکوه- سمنان قول مساعد داد.

منبع: دیمهنیوز
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا