پرستاران بیمارستان سوم شعبان دماوند تقدیر شدند

با حضور مسئولین از پرستاران و فعالان عرصه سلامت در بیمارستان سوم شعبان دماوند تقدیر شد.

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم با تقدیر از زحمات و ایثارگری‌های پرستاران گفت: تقارن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار یادآور صبر، استقامت، تلاش برای التیام دردها و پیام‌رسانی این بانوی بزرگ اسلام است که این ویژگی‌ها در پرستاران نیز وجود دارد.

ناصر محمودی فرد نقش پرستاران در بهبود بیماران را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: پرستاران با الگو قرار دادن حضرت زینب کبرا(س) اولویت کاری خود را که توأم با سختی و مشکلات فراوان است بهبود و سلامت بیماران قرار می‌دهند و به‌صورت شبانه‌روزی با گشاده‌رویی و گشاده‌دستی در این امر تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: هم بیماران و هم همراهان وقتی وارد بیمارستان می‌شوند، به لحاظ روحی دچار آسیب هستند و این کار پرستاران را سخت‌تر می‌ كند چراکه آنها هم از نظر روحی و هم جسمی باید برای بیمار تلاش کنند تا وی بتواند در یک شرایط مطلوب دردها را رها کرده و التیام یابد.

فرماندار دماوند پرستاری را شغلی مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: شاید بسیاری از پرستاران در خارج از بیمارستان مشکلات زیادی داشته باشند اما وقتی در این مسئولیت قرار می‌گیرند سعی می‌ كنند مشکلات خود را فراموش کنند و آنچه برایشان مهم است سلامت بیمار است و این ایثار و ازخودگذشتگی شغل پرستاری را به‌عنوان شغلی مقدس مطرح می‌سازد.

وی با تقدیر از همه فعالان عرصه سلامت و بهداشت شهرستان از همه خیران و مسئولانی که با توسعه و فراهم ساختن امکانات درمانی توانسته‌اند موجب آرامش روحی و بهبود جسمی مردم این شهرستان شوند قدردانی كرد و بیان داشت: این تلاش‌ها رضایت مردم و رضای الهی را به همراه خواهد داشت.

parastar5parastar1parastar4

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا