ردپای استاندار دولت تدبیر در قاچاق کود شیمیایی/ پول های کثیف ناشی از قاچاق در کدام انتخابات قرار است هزینه شود

image199370پس از آنکه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از ورود بخشی از پول‌های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر به سیاست، خبر داد و گفت که ورود این پول‌ها در چرخه انتخاباتی متاسفانه باعث ایجاد شکاف، اعمال نظر و اعمال قدرت توسط برخی افراد شده است؛ تا جایی که اگر دقت لازم را نداشته باشیم،‌ ورود این پول‌ها توانایی آن را دارد که قدرت‌ها را نیز آلوده کند؛ ردپای یکی از استانداران دولت تدبیر و امید در قاچاق ده ها تُن کود شیمایی دیده شد.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پس از آنکه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از ورود بخشی از پول‌های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر به سیاست، خبر داد و گفت که ورود این پول‌ها در چرخه انتخاباتی متاسفانه باعث ایجاد شکاف، اعمال نظر و اعمال قدرت توسط برخی افراد شده است؛ تا جایی که اگر دقت لازم را نداشته باشیم،‌ ورود این پول‌ها توانایی آن را دارد که قدرت‌ها را نیز آلوده کند؛ ردپای یکی از استانداران دولت تدبیر و امید در قاچاق ده ها تن کود شیمایی دیده شد.

پس از آن سرهنگ “محمدحسن محمدی” فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در خصوص کشف کودهای قاچاق شده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی کود شیمیایی قاچاق و یارانه ای خارج از شبکه توزیع در یکی از کارخانجات فیروزکوه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از یک ماه کار اطلاعاتی و پایش اخبار، سرانجام به محض اطلاع از ورود یک محموله بزرگ کود شیمیایی دیگر به محل مورد نظر، عوامل انتظامی شهرستان به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی، حراست وزارت جهاد کشاورزی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در محل حاضر شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به رونوشت “فروش آزاد ممنوع” بر روی تمامی بسته های کود شیمیایی، افزود: در بازرسی از این کارخانه بیش از ۷۰ تن کود شیمیایی یارانه ای خارج از شبکه توزیع به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال از نوع کود شیمیایی کلر و پتاسیم، اوره و کود سولفات آمونیوم ساخت کشور ازبکستان کشف شد.(مشروح این خبر را در اینجا بخوانید)

طبق پیگیری های خبرنگار ما از منابع آگاه رد پای یکی از استانداران دولت تدبیر و امید در این پرونده به چشم می خورد که عامل اصلی قاچاق کود بوده است، که متعلق به شرکت سبزفام بوده است. و لذا توضیح این نکته که قرار است پول هایی از این قبیل در کدام انتخابات هزینه شود امری ضروری بنظر می رسد.

 گفتنی است؛ با هماهنگی های قضایی انجام شده تمامی اقلام مکشوفه ضبط و تا تکمیل پرونده قضایی به انبارهای اداره جهاد کشاورزی شهرستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا