حضور نیافتن وزیر بهداشت در رودهن موجب گلایه‌مندی مردم شد/ میرزایی‌نیکو به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند

mohamad reza asgariعضو شورای اسلامی شهر رودهن، ضمن انتقاد از مسئولان از جمله نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور وزیر بهداشت و درمان در رودهن موجب گلایه‌مندی مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علیرضا عسگری اظهار داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه هفته قبل از مراکز درمانی و بهداشتی شهرهای شرق استان تهران بازدید به عمل آورد اما با توجه به انتظار مردم و مسؤولان رودهن و حتی نصب بنر خوش‌آمدگویی وارد رودهن نشد.

وی گفت: رودهن یکی از شهرهای حساس استان تهران ازلحاظ جغرافیایی است و دروازه استان تهران محسوب می‌شود که دقیقاً در نقطه تلاقی دو جاه مهم، پرتردد و حادثه‌خیز هراز و فیروزکوه قرار گرفته و متأسفانه با تمام این اوصاف، ضعیف‌ترین امکانات درمانی را در اختیار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با بیان اینکه تمام شهرهای بزرگ و پرجمعیت شرق استان تهران به غیر از رودهن دارای بیمارستان هستند، گفت: وزیر بهداشت باید شهر رودهن را در اولویت قرار می‌داد؛ ولی متأسفانه این‌چنین نشد و با وجود حضور در دورترین نقاط شرق استان تهران، به رودهن نیامد و این امر موجب گله‌مندی رودهن و نارضایتی آنان از برخی مسؤولان شهرستانی شده است.

عسگری اظهار داشت: رودهن در مسیر عبور وزیر بهداشت و درمان قرار داشت و مردم خوب آن انتظار داشتند تا قاضی‌زاده‌هاشمی حداقل برای چند دقیقه در رودهن توقف و از امکانات درمانی بسیار ضعیف رودهن که در حد یک خانه بهداشت است، بازدید می‌کرد و در این خصوص چاره‌ای می‌اندیشید.

وی گفت: رودهن یکی از شهرهای پرجمعیت و بزرگ شرق استان تهران محسوب می‌شود و خدمات‌رسانی در بخش‌های درمانی و بهداشتی که از نیازهای اصلی هر جامعه است، حق مردم این شهر محسوب می‌شود؛ ولی متأسفانه وزیر بهداشت و درمان افتخار حضور در رودهن و دیدار با مردم این شهر را از دست داد.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت: نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنرانی‌های تبلیغاتی خود احداث بیمارستان در رودهن را در اولویت کارهای خویش اعلام کرده بود و مردم و مسؤولان توقع داشتند این اتفاق بیفتد اما وی حتی وزیر بهداشت و درمان که عالی‌ترین مقام تصمیم‌گیری وزارتخانه است، را به رودهن دعوت نکرد و وی را به دماوند، فیروزکوه و آبسرد برد.

عسگری گفت: از نماینده مردم شهرمان توقع داریم همان‌طور که برای دماوند، فیروزکوه، آبسرد و کیلان فعالیت می‌کند، به فکر مردم رودهن هم باشد و به وعده‌های انتخاباتی خود عملی کند و برای مردم این خطه شهیدپرور و ولایی احترام قائل شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا