اگر توصیه مقام معظم رهبری علنی هم نمی شد، احمدی نژاد به این توصیه ها عمل می کرد/ توصیه های رهبر انقلاب برای احمدی نژاد و ما فصل الخطاب است

4534543مدیر عامل سابق ایرنا ضمن تأکید بر این نکته که بیانات حضرت آقا حتی اگر به صورت توصیه هم باشد باز برای ما فصل الخطاب است عنوان کرد: برای احمدی نژاد و طرفداران وی، حتی نصیحت های رهبر انقلاب حکم دستور را داشته و تحت هیچ شرایطی اجازه عدول از آنها را به خود نمی دهیم.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید امیدی شهرکی، مدیر عامل سابق ایرنا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون توصیه های خود به احمدی نژاد، اظهار داشت: توصیه های روز گذشته مقام معظم رهبری هم برای آقای احمدی نژاد و هم برای طرفداران او حجت و فصل الخطاب است؛ هرچند ایشان امر یا نهی به موضوعی نکردند.

وی با بیان اینکه این توصیه ها در یک جلسه خصوصی مطرح شده بود گفت: برداشت های متفاوت از این توصیه ها و همچنین حاشیه سازی برخی باعث شد تا رهبر انقلاب به طور صریح توصیه های خود را برای دومین بار مطرح کنند.+

مدیر عامل سابق ایرنا ضمن تأکید بر این نکته که بیانات حضرت آقا حتی اگر به صورت توصیه هم باشد باز برای ما فصل الخطاب است عنوان کرد: برای احمدی نژاد و طرفداران وی، حتی نصیحت های رهبر انقلاب حکم دستور را داشته و تحت هیچ شرایطی اجازه عدول از آنها را به خود نمی دهیم.

امیدی شهرکی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد به این توصیه رهبر انقلاب گوش می دهد تصریح کرد: آقای احمدی نژاد فرد انقلابی است و توصیه های رهبر انقلاب تکلیفی بر دوش او خواهد بود که امروز هم بر اساس توصیه های پیشین مقام معظم رهبری به ویژه بیانات ایشان در 14 خرداد، بزرگترین تکلیف خود را تبیین آرمان ها و گفتمان انقلاب اسلامی می داند.

وی با بیان اینکه احمدی نزاد به فعالیت های خود اساسا نگاه انتخاباتی نداشت خاطر نشان کرد: اگر پیش از این هم سفرهای استانی برگزار می شد و یا در این سفرها برخی از هواداران شعارهای انتخاباتی می دادند، آقای احمدی نژاد مکرر تذکر می دادند که نباید این برنامه ها حالت تبلیغی یا انتخاباتی به خود بگیرد.

مدیر عامل سابق ایرنا افزود: توصیه آقای احمدی نژاد به دوستان و هواداران خود نیز همین بود که نباید از مسیر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی خارج شویم و هدف ما پیگیری منویات مقام معظم رهبری است؛ این یکی از مواردی بود که او در هر جلسه خصوصی و عمومی تکرار می کردند.

امیدی شهرکی با بیان اینکه احمدی نژاد تکلیف مدار است تصریح کرد: حتی اگر توصیه مقام معظم رهبری علنی هم نمی شد، اطرافیان آقای احمدی نژاد یقین داشتند که او به این توصیه توجه ویژه داشته و هرچند پیش از این هم او قصد ورود به انتخابات را نداشت اما با این توصیه رهبری قطعاً دیگر وارد انتخابات نخواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: از این به بعد هم اگر جلسه ای تشکیل شود و یا او فعالیتی داشته باشد دیگر شائبه انتخاباتی بودن در آن نیست و قطعاً در مسیر تبیین گفتمان انقلاب خواهد بود نه جلسه ای تبلیغاتی برای انتخابات که برخی بخواهند از آن بهره برداری های سیاسی داشته باشند.

مدیر عامل سابق ایرنا در پایان از کلیه هواداران آقای احمدی نژاد خواست باعزمی راسخ درجهت تبین گفتمان نورانی حضرت روح الله ره مقام معظم رهبری ومطالبه آرمانهای بلندانقلاب بیش ازپیش پای کاربوده و با جهشی حماسی زمینه ساز استقرار حکومت جهانی ولی عصر (عج) باشند.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا