شهرداری دماوند در محدوده 4500 هکتاری خدماتی خود، 20 پروژه بزرگ در سطح شهر داشته است/ پروژه بلوار بعثت گیلاوند در کاهش ترافیک شهری بسیار مؤثر است

شهردار دماوند با بیان اینکه این شهرداری در محدوده چهار هزار و 500 هکتاری خدماتی خود، 20 پروژه بزرگ در سطح شهر داشته است، گفت: پروژه بلوار بعثت گیلاوند در کاهش ترافیک شهری بسیار مؤثر است.photo_2016-08-26_22-54-45

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری با اشاره به پروژه‌های شهرداری و افتتاح آن‌ها در هفته دولت اظهار کرد: ما هفته دولت را فرصتی مغتنم شمرده و از آن در جهت افتتاح فعالیت‌های عمرانی و توسعه شهری استفاده کردیم.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری دماوند فعالیت‌های خوبی داشته و در محدوده چهار هزار و 500 هکتاری خدماتی خود، 20 پروژه بزرگ در سطح شهر داشته است که اعتبار آن‌ها به میلیارد نیز می‌رسد.

*پروژه بلوار بعثت گیلاوند در کاهش ترافیک شهری بسیار موثر است

شهردار دماوند در خصوص پروژه بلوار بعثت گیلاوند خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در رفع ترافیک شهری دارد و با هزینه‌ای بالغ‌بر بیش از 50 میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسیده است.

صفری تأکید کرد: فاز دوم بلوار بعثت گیلاوند، به طول 2 کیلومتر و عرض 30 متر در لاین‌های کندرو و تندرو ایجاد شده و نقش بسیار مهمی در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری بر عهده دارد.

وی گفت: این بلوار، از قسمت عمده‌ای از بار ترافیکی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای گیلاوند کاسته و دسترسی به مرکز شهر را آسان‌تر کرده است.

شهردار دماوند در خصوص بهره‌برداری و تکمیل بوستان خانواده شهرک فرهنگیان گیلاوند بیان کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت برای ما، بحث ارتقای پارک‌ها به عنوان حقوق شهروندی بود که سعی ما بر پیشبرد مطلوب آن بوده است.

صفری افزود: بوستان خانواده شهرک فرهنگیان گیلاوند از پارک‌های محلی و مورد توجه مردم است؛ لذا فضاهایی مانند آب‌نما، باغ ایرانی، فضاهای ورزشی، زمین چمن، اسکیت و والیبال را مورد توجه قرار داده و برای استفاده شهروندان مهیا نمودیم.

وی ادامه داد: این فضا با حدود 500 متر وسعت، 10 میلیارد ریال هزینه در جهت استفاده شهروندان به خود اختصاص داده است.

شهردار دماوند تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی عادلانه شهری، در محدوده خدماتی شهرداری دماوند، حدود 500 میلیارد ریال هزینه شده و با احتساب بودجه سال گذشته، این میزان به 800 میلیارد ریال نیز می‌رسد.

صفری از پروژه‌های رو به اتمام شهرداری شهر دماوند سخن گفت و خاطرنشان کرد: سعی ما بر اتمام پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها در هفته دولت بود؛ اما از آنجایی که بحث کیفیت برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است، بهتر دیدیم تا با تأمل و حرکت آرام‌تری آن‌ها را تکمیل کرده و امیدواریم تا آخر شهریور ماه سال جاری، شاهد اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا