بهره‌برداری از 25 پروژه عمرانی و اقتصادی در رودهن به مناسبت هفته دولت

بخشدار رودهن از بهره‌برداری 25 پروژه عمرانی و اقتصادی در رودهن به مناسبت هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بیش از 25 پروژه در بخش رودهن در هفته دولت با اعتباری بیش از 360 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های خوب و شاخصی را در هفته دولت در رودهن خواهیم داشت، اضافه کرد: در بحث آموزشی تا مهرماه فضای آموزشی 9 دی و مدرسه امام حسین‌(ع) در مسکن مهر مهرآباد را در دستور کار تحویل داریم.

این مسؤول ادامه داد: در امتداد برنامه افتتاح پروژه‌های آموزشی در رودهن، احداث مغازه‌های مجاورت مدرسه هموطن و اداره آموزش و پرورش را هم خواهیم داشت.

طاهرخانی با اشاره به اینکه دو مدرسه هم در جریان افتتاح مدرسه مهرآباد که قول آن را از معاون استاندار تهران گرفتیم، تصریح کرد: دو باب مدرسه در رودهن و مهرآباد و کلنگ‌زنی مدرسه در مسکن مهر را خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری آزمون سراسری را برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی در بخش رودهن انجام دادیم و امسال برای پنجمین سال در ستاد اسکان، مقام نخست را در استان تهران به دست آوردیم.

این مسؤول اضافه کرد: ستاد اسکان رودهن در ایام تعطیلات نوروز، اقدامات خوب و ارزنده‌ای در ترسیم فضای مناسب برای رفاه مردم و مسافران انجام داده است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه رودهن رتبه چهارم را در استان تهران در بحث علمی و قبولی دانش‌آموزان در اختیار دارد، تصریح کرد: این رتبه نشانه عملکرد خوب و مثبت مدیریت آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش در رودهن است.

وی با تأکید بر اینکه همراهی و همدلی خوبی بین دستگاه‌های رودهن وجود دارد، اضافه کرد: این تعامل به خدمات‌رسانی به مردم رودهن تسریع می‌بخشد تا خدمتگزاری خوبی داشته باشیم.

بخشدار رودهن با بیان اینکه دولت با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور و صبر مردم اقدامات شایسته‌ای در کشور و سطح بین‌الملل در سه سال اخیر انجام داده است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تلاش‌های زیادی در رفع مشکلات معیشتی مردم انجام داده است.

طاهرخانی با معرفی مجموعه مدیریتی رودهن به‌ عنوان دولت کوچک تأکید کرد: دولت کوچک در بخش رودهن هستیم و باید به مردم خدمت کنیم؛ از زحمات همه دولتمردان در بخش رودهن و همیاری مردم با دولت نهایت تقدیر را داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا