تثبیت 90 درصد از نیروهای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) دماوند/ پرداخت بدهی 80 میلیون تومانی داروخانه حضرت فاطمه الزهرا (س) دماوند

13941115000556_PhotoLمدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند از تثبیت 90 درصد از نیروهای این بیمارستان خبر داد و گفت: داروخانه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند حدود 800 میلیون ریال قبل از واگذاری بدهی داشته که خوشبختانه این بدهی پرداخت گردید و در حال حاضر هر نوع داروی مورد نیاز موجود است.

امیرحسین حکیمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، اظهار کرد: 90 درصد از نیروهای بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند در سمت خود باقی خواهند ماند و طبق شرایط بیمارستان دولتی مشغول بکار می شوند و جای نگرانی برای از دست دادن کار وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین چه افرادی که بعد از واگذاری در سال 94 در این بیمارستان مشغول بکار شدند و چه افرادی که اسامی آنان در بیمارستان موجود است پرسنل طبق ضوابط و مقررات دانشگاه شهید بهشتی مشغول بکار می شوند.

مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برای مجموعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند، جذب 50 نفر نیرو را در قالب قرارداد از طریق دستور کار خود قرار داده است که فکر نکنم استخدامی صورت گیرد؛ چون تمام سعی و تلاش ما جذب این 50 نفر نیروی فعال است که سال‌ها در این بیمارستان فعالیت داشته‌اند.

حکیمیان افزود: در تلاشیم با راه‌اندازی بخش‌های متعدد این دو بیمارستان را مکمل یکدیگر قرار داده و تمام نیروها در بخش‌های مختلف در بیمارستان‌های حضرت فاطمه الزهرا (س) و سوم شعبان مشغول بکار شوند.

وی در خصوص عدم فعالیت بخش‌های جراحی زنان و کودک بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: قدم به قدم تمام بخش‌ها فعال‌سازی می شوند و این واگذاری و جابجایی ۶ ماه زمان خواهد برد.

مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند در خصوص با کمبود دارو در تنها داروخانه شبانه‌روزی شهر دماوند، بیان کرد: داروخانه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند حدود 800 میلیون ریال قبل از واگذاری بدهی داشته که خوشبختانه این بدهی پرداخت گردید و در حال حاضر هر نوع داروی موردنیاز موجود است.

حکیمیان افزود: تا سه ماه دیگر دارو در انبار داروخانه موجود و هیچ نگرانی در خصوص کمبود دارو وجود ندارد و در حال حاضر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند تنها با بخش اورژانس مشغول خدمات‌دهی به مردم می باشد.

وی تصریح کرد: در از مردم و خیرین خواستاریم کمک و مساعدت خود را به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر دماوند دریغ نکنند و همواره در امورات این مجموعه یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا