بهره برداری از 1095 واحد مسکن مهر در دماوند

همزمان با سومین روز از هفته دولت، چهار پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان دماوند که شامل 1095 واحد مسکن مهر، راهدارخانه، بهسازی و روکش آسفالت و لکه گیری جاده های اصلی شهرستان می باشد، به بهره برداری رسید.

jilard no damavand (2)

به گزارش تارود، ˈناصر محمودی فردˈ در مراسم افتتاح چهار پروژه راه و شهرسازی شهرستان دماوند که به صورت نمادین در سایت مسکن مهر جیلارد نو با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و دیگر مسوولان منطقه برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید علاوه بر انجام وظایف خویش، توجه به تعهدات را نیز به عنوان یک ضرورت پیش بینی و در دستور کار خود قرار داده که یکی از این تعهدات، پروژه های مسکن مهر در کل کشور است.

وی ادامه داد: هدف دولت تامین مطالبات مردم و فراهم سازی نیازهای آنان است که امید داریم با توجه به تلاش های دولت یازدهم، خدمات مطلوب و چشمگیری در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند یکی از اقدامات پیش بینی شده در دولت را واگذاری مسکن مهر به متقاضیان، دانست و خاطرنشان کرد: هر چند مشکلات بسیاری در اجرای مطلوب پروژه های مسکن مهر همچون شهرستان دماوند وجود دارد ولی امیدواریم با همت مسوولان منطقه، استانی و کشوری از تمامی ظرفیت ها جهت بهره برداری این پروژه استفاده شود.

jilard no damavand (3)

محمودی فرد ادامه داد: در حال حاضر بخش عمده ایی از اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه، متقاضی مسکن مهر هستند که لازمه بهره برداری هرچه بیشتر این پروژه، همکاری و تعامل دست های خدماتی همچون آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و … جهت تامین مطالبات زیربنایی و روبنایی است.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای بیان خدمات یک ساله دولت تدبیر و امید است که با تعامل سازنده می توان از نتایج بیشتری بهره مند شد.

*بهره‌ برداری از پروژه‌ های راه و شهرسازی تهران با اعتبار 166 میلیارد تومان

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‌ برداری پروژه‌ های راه و شهرسازی استان تهران در هفته دولت با اعتبار 166 میلیارد تومان خبر داد.

fariborz vahedi

فریبرز واحدی در آیین افتتاح و واگذاری یک‏هزار و 95 واحد مسکونی مهر شهرستان دماوند در سایت جیلارد نو اظهار داشت: امیدواریم با همیاری همه مسئولان تصمیم‌ گیر و تصمیم‌ ساز، بتوانیم پروژه‌ های خوبی را در استان تهران اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست‌ گذاری راه و شهرسازی مبنی بر این است تا به تعهدات باقی مانده از دولت گذشته در حوزه‌ مسکن مهر عمل کند،‌ افزود: این هدف‌ گذاری در ابتدای سال ابلاغ شد اما با توجه به محدودیت منابع مالی، با شرایط بسیار سختی مواجه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: این شرایط سخت سبب شد تا به سوی پروژه‌هایی برویم که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند و ‌امیدواریم بتوانیم آن‌ها را تکمیل کنیم و به بهره‌ برداری رسانیم.

jilard no damavand (4)

واحدی با بیان اینکه برای هفته دولت پروژه‌هایی با اعتبار 166 میلیارد تومان به بهره‌ برداری می‌رسد،‌ تصریح کرد: این میزان پروژه در حوزه‌ های مختلف ایمن‌سازی،‌ بهسازی و روکش آسفالت در استان تهران است.

واحدی با تأکید بر اینکه پیمانکاران و تعاونی‌ها نباید به هیچ‌ عنوان واحدهای مسکن مهر را بدون خدمات زیربنایی به مردم تحویل دهند که بعد از واگذاری دچار مشکلاتی شوند، افزود: متاسفانه نقض‌هایی در خدمات‌ رسانی به دلیل محدودیت‌ های مالی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی 20 هزار واحد مسکونی را برای بهره‌ برداری در هفته دولت انتخاب کرده است، بیان کرد: در گذشته 67 هزار واحد آماده و تحویل داده شده است و اکنون یک‏ هزار و 95 واحد مسکونی در جیلارد نو به بهره‌ برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هماهنگ می‌کنیم تا به تعهدات خود در سایت مهرآباد نیز عمل کنند،‌ افزود: امیدواریم با هماهنگی و رفع مشکلات،‌ بتوانیم واحدها را هر چه زودتر به متقاضیانی که خیلی وقت است، ثبت‌ نام کرده‏ اند،‌ تحویل دهیم.

*بهره‌ برداری از مسکن مهر سبب دلگرمی مردم شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر سبب دلگرمی مردم شده است، گفت: امیدواریم حمایت‌ های دولت در این زمینه وضع معیشتی مناسبی را برای مردم فراهم کند.

seied mohammad pajohan

سید محمد پژمان در آیین افتتاح مسکن مهر و پروژه‌های مسکن مهر شهرستان دماوند، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: تکلیف و وظیفه همه دولت‌ها این است که به رفع نیازهای عموم مردم بپردازند.

وی افزود: آن‌ها باید تلاش کنند تا نیازهای مردم را به بهترین وجه تأمین سازند و توسعه و آبادانی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه دولت در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کند، گفت: مشکلات کشور مانع از این شده تا بتوانیم با افتخار اعلام کنیم که تمام خواسته‌ های مردم را تأمین کردیم، ولی به طور جدی در این مسیر تلاش می‌کنیم.

پژمان ادامه داد: از این رو، سعی کردیم که یکی از دغدغه مردم که داشتن سرپناه است را محقق سازیم و امیدواریم این واحد‌ها محل آسایش و آرامش مردم باشد.

وی با بیان اینکه بهره‌ برداری از این پروژه سبب دلگرمی مردم شده است، تصریح کرد: امیدواریم حمایت‌ های دولت در این زمینه وضع معیشتی مناسبی را برای مردم به همراه داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه نارضایتی‌ هایی در این زمینه وجود داشت، بیان کرد: خوشبختانه این مشکلات توسط دستگاه‌ های خدمات‌ رسان تا حدی برطرف شده است و توانستند وضع زندگی را تا حد قابل قبولی برسانند.

پژمان اضافه کرد: امیدواریم منشأ خیر و برکتی برای مردم باشیم و بتوانیم با موفقیت از سد مشکلات کنونی عبور کنیم.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا