مسئول امور ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خبر داد؛

ورزشکاران شهرستان دماوند موفق به کسب ۱۲۰ مدال رنگانگ در مسابقات آینده‌سازان استان تهران شدند

مسئول امور ورزشی و اماکن اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: ورزشکاران شهرستان دماوند موفق به کسب ۱۲۰ مدال رنگانگ در مسابقات آینده سازان استان تهران شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، احمد یزدانی در نشست هماهنگی هفته ملی سلامت بانوان و تربیت بدنی در محل فرمانداری شهرستان دماوند اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان دماوند برای اولین بار میزبان مسابقات آینده سازان استان تهران با حضور ورزشکارانی از فیروزکوه، پردیس و رودهن بود که شهرستان دماوند موفق به کسب ۱۲۰ مدال رنگانگ شد و به عنوان رتبه اول در منطقه دو استان تهران انتخاب شد که مایه افتخار ما است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان و هفته تربیت بدنی برنامه‌ریزی‌های را مد نظر قرار داده که از این میان می‌توان به برگزاری مسابقات ویژه دانش‌آموزان استثنایی با همکاری اداره بهزیستی در استادیوم تختی، نواخته شدن زنگ ورزش در روز  ۲۶ مهرماه با هماهنگی یکی از مدارس و انجام ورزش صبحگاهی مشترک در برخی مدارس با حضور مربیان سطح شهرستان اشاره کرد.

مسئول امور ورزشی و اماکن اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: خوشبختانه مسابقات طناب‌کشی و دارت در طول سال توسط برخی‌ از ادارات برگزار می‌شود که در این هفته از مدارس و سایر نهادها دعوت می‌کنیم که در صورت تمایل به برگزاری مسابقه در این رشته‌های ورزشی اعلام آمادگی کنند.

یزدانی از حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در نماز جمعه این هفته شهرستان خبر داد و گفت: در روز  ۲۸ مهرماه عملکرد سال ۹۶ و مسابقات انجام شده در سال جاری عنوان می‌شود که با تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار و غبارروبی شهدای گمنام همراه خواهد بود.

وی انجام تست رایگان سلامت مربیان و ورزشکاران با همکاری درمانگاه جیلارد و شبکه بهداشت و درمان، برگزاری مسابقات مشارکتی دو و میدانی و دوچرخه سواری با همکاری اداره آموزش و پرورش در طول این هفته و برگزاری مسابقه خانوادگی با همکاری هیئت ورزش‌های بومی محلی در یکی از روستاهای شهرستان دماوند را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت بانوان و تربیت بدنی در این شهرستان برشمرد.

مسئول امور ورزشی و اماکن اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری مسابقات اسکیت و تنیس روی میز برای بانوان و آقایان در قالب ادارات خبر داد و برگزاری مسابقه فوتسال و والیبال را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا