نشست هم‌اندیشی و تجلیل از روسا و نواب هیئت‌های ورزشی در شهرستان دماوند برگزار شد

نشست هم‌اندیشی و تجلیل از روسا و نواب هیئت‌های ورزشی شهرستان دماوند با حضور مسئولان روسا و نواب هیئت‌های ورزشی شهرستان دماوند در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  ناصر محمودی‌فرد، فرماندار شهرستان دماوند در نشستی با حضور رؤسا و هیأت‌های ورزشی شهرستان دماوند که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت سلامتی و ورزش در جامعه اظهار کرد: یکی از ارکان اساسی که امروز در جهان صنعتی و زندگی ماشینی نیاز است و می‌طلبد که در کنار رکن انسان مورد عنایت و توجه قرار گیرد، سلامتی است.

وی با بیان اینکه سلامتی انسان در جوامع امروز به شدت می‌تواند مورد آسیب و صدمه قرار گیرد، افزود: آنچه می‌تواند سلامتی انسان‌ها را ایجاد کند و آن را در فرایند دنیای صنعتی و ماشینی پویا نگه دارد، امر ورزش است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در همه دنیا مشاهده می‌کنیم هر کجا که تولید بوده، سلامتی و نشاط نیز وجود داشته است و این مسائل تنها در کنار بحث مهم ورزش به دست می‌آید؛ امروز در جهان به خصوص در حوزه تولید و ارزش‌آفرینی برای انسان‌ها در زمینه منابع انسانی و نظام‌های اداری توجه ویژه‌ای به ورزش می‌شود.

محمودی‌فرد با اشاره به اینکه عقل سالم در بدن سالم است، تصریح کرد: مسئولان هیأت‌های ورزشی در حوزه‌ای کار می‌کنند که می‌توانند نشاط را در جامعه فراهم کنند و آن را زنده نگه دارند؛ امروز ورزش اینقدر توسعه پیدا کرده که دارای رشته‌های مختلفی است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: هر کسی بنابر تناسب استعداد و توانمندی‌هایی که دارد، می‌تواند در حوزه‌های مختلف ورزشی فعالیت کند و هر روز شاهد ایجاد رشته‌های جدیدی در ورزش هستیم که این موضوع، نشان می‌دهد که با چه دنیای پرتحولی در حوزه ورزش مواجه هستیم.

محمودی‌فرد خاطرنشان کرد: اگر نشاط و پویایی در جامعه وجود نداشته باشد، موجب می‌‌شود که با جامعه‌ای خسته مواجه شویم؛ امروز برای رفع بسیاری از معضلات اجتماعی، ورزش توصیه شده است و ورزش به عنوان یک رکن اساسی در جوامع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز مسأله ورزش یکی از پایه‌های حیاتی انسان است، اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مسئولان هیأت‌های ورزشی در توسعه و تأمین زیرساخت جامعه یعنی سلامتی تلاش و فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد: دولت با وجود تمام محدودیت‌ها نگاه ویژه‌ای به ورزش داشت تا جامعه بتواند بر نسل سازنده کشور تکیه کند و حوزه مدیریتی نیز در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا