برپایی نمایشگاه عکس و پوستر روز قدس در دماوند

مسوول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ویژه روز جهانی قدس همزمان با این روز در امامزاده هاشم (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش تارود، حسن ملایی  به اهمیت برپایی این نمایشگاه و تاثیرگذاری اقدامات ننگین رژیم صهیونیستی در قاب تصویر اشاره و اظهار کرد: شناساندن اهداف و آرمانهای رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست و آشنا کردن مردم با جنایتهای تروریستی و تاریخی این رژیم یکی از اقدامات اوقاف و امور خیریه دماوند در روز جهانی قدس است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل بیش از 30 اثر از تاریخ پیدایش رژیم صهیونیستی، اهداف، آرمانها و جنایات اسرائیل غاصب و سردمداران آن است که همزمان با روز جهانی قدس در امامزاده هاشم دماوند برپا می شود.

مسوول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند به جنایت های اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه اشاره کرد و افزود: با توجه به جنایت های خونین رژیم صهیونیستی روز قدس امسال باید با حضوری پرشور برگزار شود و با برپایی نمایشگاه های هنری و فرهنگی اقدامات شوم آنان را به شدت محکوم کرد.

ملایی نقش تمامی دستگاه های فرهنگی و اجرایی را در شناسایی هرچه بیشتر این رژیم منحوس به مردم موثر دانست و گفت:باید نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اطلاع رسانی شود زیرا این اقدامات خارج از قوانین حقوق بشر است.

وی به اهمیت حضوری پرشور در نماز عید فطر همچون راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: نماز عید فطر، آیینی دینی و سیاسی محسوب می شود و از اهمیت بسزایی برخوردار است که لازم است با توجه به مشارکت حضور باشکوه مردم، زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا