نخستین دوره مسابقات تیراندازی جام شهدای روستای دهنار+تصاویر

نخستین دوره مسابقات تیراندازی جام شهدای روستای دهنار با هدف حمایت از محیط زیست در شهرستان دماوند برگزار شد.photo_2016-07-23_16-06-52

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نخستین دوره مسابقات تیراندازی در اهداف پروازی یادواره شهدای روستای دهنار با هدف حمایت از محیط زیست با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، هیأت تیراندازی شهرستان دماوند، شورای اسلامی و دهیاری روستای دهنار با حضور 50 نفر از علاقه‌مندان به این عرصه در زمین ورزشی این روستا برگزار شد.

احمد قاسمی، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری نخستین دوره از مسابقات تیراندازی در اهداف پروازی یادواره شهدای روستای دهنار، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف حمایت از محیط زیست در روستای دهنار برگزار شد.

وی افزود: همچنین به علت اینکه انواع حیوانات کوهی در این منطقه وجود دارد و شکارچیان روستاهای اطراف اقدام به شکار این حیوانات می‌پردازند، به جهت فرهنگ‌سازی و آموزش آنان برای جلوگیری از شکار این حیوانات و ایجاد شور و نشاط در بین مردم روستاهای اطراف تصمیم به برگزاری این مسابقه تیراندازی کرده‌ایم.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان دماوند بیان کرد: امیدواریم با استقبالی بسیار باشکوهی که از این دوره از مسابقات در روستای دهنار دماوند شده است در آینده نزدیک، دور بعدی این مسابقات را نیز با مضامین حفظ و حمایت از محیط زیست در مکان‌های مختلفی برگزار کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این مسابقات در گروه آقایان اصغر موسوی مقام نخست، قاسم رحیمی مقام دوم، محمد فاتحی مقام سوم و در گروه بانوان حدیثه بابایی مقام نخست بانوان را کسب کردند که به این مقام‌ آوران جوایزی اهدا شد.

photo_2016-07-23_16-06-45 photo_2016-07-23_16-06-49 photo_2016-07-23_16-06-59

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا