نخستین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال 96

اولین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال 1396 امروز با حضور مسئولان منطقه در سالن اجتماعات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح امام‌جمعه رودهن، قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین متقیان رئیس حوزه قضایی بخش رودهن، کچویی و زاهدی شهرداران دو شهر رودهن و آبعلی و دیگر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی سطح بخش حضور داشتند.

در این جلسه مجید صفری بخشدار رودهن گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه انجام‌شده است.
بخشدار رودهن با بیان اینکه کاندیدای شوراهای اسلامی از تخریب یکدیگر بپرهیزند افزود: به تفکرات و برنامه‌های کاندیداها رأی بدهیم و به زندگی شخصی آنها کاری نداشته باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات مظهر قدرت سیاسی و آبروی نظام است و باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به‌ دور از هر تنش و حاشیه و در فضایی بسیار آرام و باشکوه برگزار گردد.

در ادامه نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های عمرانی و رفاهی در بخش رودهن در حال اجراست که می‌توان به پروژه بزرگ مسکن مهر، درمانی و بهداشتی، فاضلاب و گاز رسانی اشاره کرد.

قاسم میرازیی نکو افزود: جلسات متعددی هم در خصوص وضعیت درمانی رودهن انجام شده و قول‌‌های هم در این خصوص گرفته شده است.

وی گفت: تجهیز مرکز درمانی حضرت محمد (ص) و پیگیری بیمارستان تأمین اجتماعی رودهن از مهم‌ترین مواردی است که مورد پیگیری قرارگرفته است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه گفت: جلسات بسیار خوبی برای گاز رسانی به روستاها و مناطق فاقد گاز داشتیم و دستورات ویژه ایی هم برای گازرسانی به این مناطق گرفته‌شده است.

در ادامه این جلسه رئیس حوزه قضایی بخش رودهن گفت: گزارشات تخلفات انتخابات و تبلیغات بدون اغماض رسیدگی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقیان گفت: همه باید تابع قانون باشیم و اگر پرونده ای در خصوص تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی به حوزه قضایی رودهن اعلام گردد بدون تعارف با شخص و یا اشخاص و طبق قانون به آن رسیدگی خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن گفت: کاندیدا در تبلیغات به قانون احترام بگذارند و در همین مسیر حرکت کنند.

بنابر این گزارش، در این جلسه امام‌جمعه رودهن گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همه دست به دست هم بدهیم و این مسئله مهم را به جریان بیاندازیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدیح اظهار داشت: باید برای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است از سوی مسئولان و دولتمردان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

امام جمعه رودهن در خصوص انتخابات تصریح کرد: حضور حداکثری و نتیجه انتخابات بسیار مهم است ولی مهم‌تر از آن سلامت انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح گفت: باید طوری انتخابات را برگزار کنیم که دشمنان و بدخواهان نظام جرأت یک کلمه حرف زدن را نداشته باشند.

امام جمعه رودهن افزود: باید به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی و اهداف نظام و رهبری پیش برویم.

در ادامه شهردار رودهن گفت: کاندیدای شورای شهر از تخریب دیگران بپرهیزند، ضمن اینکه زحمات پرسنل شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر را در مدت چهار سال گذشته نادیده نگیرند.

مهدی کچویی با بیان اینکه قانون‌مندی و برگزاری انتخاباتی سالم باید در دستور کار قرار بگیرد اضافه کرد: اخلاق در انتخابات بسیارمهم است و مردم بدانند افرادی که در این رقابت مهم سیاسی، اخلاق را رعایت نمی‌کنند نمی‌توانند نمایندگان خوبی در پارلمان شهری باشند.

شهردار رودهن ادامه داد: شهرداری رودهن همچون گذشته آماده کمک و خدمات رسانی به ستاد انتخابات است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

همچنین ایرج زاهدی شهردار آبعلی در این زمینه گفت: مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند بسیار تأکید دارند و وظیفه همه ما است تا سخنان ایشان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه آبعلی از مردمانی مؤمن، ولایی و انقلابی برخوردار است گفت: در این دوره از انتخابات مردم این شهر شهید پرور همچون گذشته حماسه ای بی‌بدیل رقم خواهند زد.

شهردار آبعلی افزود: شهرداری آبعلی هم با تمام قوا در خدمت ستاد انتخابات بخش رودهن است و امیدواریم با اتحاد و همدلی شاهد انتخاباتی باشکوه در سطح منطقه باشیم.

شایان‌ذکر است در ادامه این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و عملکرد دستگاه خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا