با رأی اعضای شورای پنجم شهر رودهن؛

«مهدی کچوئی» به عنوان شهردار رودهن در سمت خود ابقا شد

با رأی اعضای شورای پنجم شهر رودهن، «مهدی کچوئی» به عنوان شهردار این شهر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح امروز در جلسه‌ای که اعضای جدید شورای اسلامی شهر رودهن برگزار کردند، یک‌بار دیگر «مهدی کچوئی» که توسط اعضای شورای اسلامی شهر رودهن در دوره چهارم و با حکم استاندار تهران به عنوان شهردار رودهن انتخاب و منصوب شده بود، اعتماد اعضای جدید شورای اسلامی شهر رودهن را به دست آورد و به‌عنوان شهردار رودهن معرفی شد.

کچوئی در حدود دو سال بوده که مدیریت شهری رودهن را در دست دارد و فعالیت‌های مختلفی را در این دو سال انجام داده است.

شهردار رودهن در حاشیه برگزاری جلسه انتخاب شهردار اظهار کرد: نزدیک به دو سال افتخار داشته‌ام در بحث مدیریت شهری و هر چند کوچک، خدمتی را به یکی از زیباترین شهرهای شرق استان تهران و حتی خود استان تهران داشته باشم.

کچوئی ادامه داد: در مدتی که در خدمت مردم با بهره‌مندی و هدف خاص در رودهن کار کردم، مهم‌ترین هدفم خدمت صادقانه بوده است و در این راه تنها نبودم و از حمایت‌های بی‌دریغ و همه‌جانبه اعضای شورای اسلامی شهر رودهن در دوره چهارم و همچنان معتمدان و بزرگان شهری بسیار سپاسگزار هستم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم همانند دو سال گذشته و با اعتمادی که اعضای شورای اسلامی شهر رودهن در دوره پنجم داشتند، به فعالیت‌های نیمه‌کاره خود پایان دهم.

شهردار رودهن بیان کرد: اگر در این راه سخت قصوری هم پیش‌ آمده و خواهد آمد، از همین‌جا عذرخواهی می‌کنیمو مطمئن هستم با همدلی مسؤولان و مردم، رودهنی آبادتر از قبل خواهیم داشت.

منبع:فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا