امام جمعه رودهن:

مسئولان زمان شهادت شهید حججی در مجلس با اروپایی‌ها عکس می‌گرفتند/ مدیران به فکر رفاه اقتصادی مردم باشند

امام جمعه رودهن گفت: مسؤولان زمان شهادت شهید حججی در مجلس با اروپایی‌ها عکس می‌گرفتند و امروز باید به فکر رفاه اقتصادی مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن، ضمن تبریک فرارسیدن سومین سالگرد اقامه نماز جمعه در رودهن اظهار کرد: موضوع سامان دادن به اقتصاد مردم یک سنت الهی است.

وی ادامه داد: در حکومت اسلامی به‌خصوص در حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) آنچه مشهود بوده، تأمین رفاه اقتصادی مردم است.

امام جمعه رودهن خاطرنشان کرد: مردم به رفاه اقتصادی نیازمند هستند و تأمین این امر وظیفه حکومت اسلامی است.

مدیح افزود: حضرت علی (ع) چند فعالیت مهم در امر اقتصادی داشتند و یکی از بهترین آن‌ها، رفع تبعیض مالی و اقتصادی بود.

وی تصریح کرد: مسؤولان حکومت اسلامی باید به رفاه مردم رسیدگی کنند و به فکر اقتصاد مردم باشند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: حکومت اسلامی باید طوری اداره شود که همانند زمان امیرالمؤمنین (ع) هیچ کسی از نبود رفاه اقتصادی رنج نبرد.

*مسئولان زمان شهادت شهید حججی در مجلس با اروپایی‌ها عکس می‌گرفتند

مدیح در خصوص شهادت شهید بی‌سر محسن حججی بیان کرد: شهادت شهید حججی زیر سر آمریکا بود و به اسم اینکه داعش را نابود کند، مقر این شهید را بمباران کردند و پس از آنکه شهید حججی از مقر خارج شد، اسیر داعش و در آخر شهید شد.

وی افزود: همزمان با شهادت شهید حججی، عده‌ای در تهران با اروپایی‌ها عکس سلفی می‌گرفتند.

امام جمعه رودهن خاطرنشان کرد: به لطف پیام مبارک مقام معظم رهبری، تکلیف مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص شد و پس از مرحوم هاشمی‌رفسنجانی، آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

مدیح به دیگر رویدادهای پیش رو اشاره و اضافه کرد: روز گذشته سالروز بازگشت اولین کاروان از اسرا در جنگ تحمیلی بود که یاد تمام آزاده‌ها به‌خصوص آزاده‌های بخش رودهن را گرامی می‌داریم.

امام جمعه رودهن به فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید فعالیت‌های خود را نسبت به تمام اقشار و موضوعات مختلف بیشتر کنند.

مدیح افزود: تمام مسؤولان و مردم بخش رودهن دست به دست هم دادند تا نماز جمعه بخش رودهن فعال شود و این افتخاری برای رودهن است.

وی اضافه کرد: در بخش رودهن حدود ۲۰ مسجد کم داریم که به لطف شورای اسلامی شهر رودهن در دوره چهارم چند زمین اختصاص داده شده است و امیدواریم شورای اسلامی شهر در دوره پنجم این فعالیت فرهنگی را ادامه دهند.

*تشریح فعالیت‌های ستاد نماز جمعه رودهن

خطیب نماز جمعه رودهن در خصوص فعالیت‌های ستاد نماز جمعه رودهن اظهار داشت: در سال ۹۵ حدود ۲۰۰ برنامه انجام شد و این امر در سال ۹۶ هم در حال اجرا خواهد شد.

مدیح ادامه داد: در خطبه‌های نماز جمعه بخش رودهن مانند سراسر کشور مسائل عبادی و سیاسی توضیح داده شده است؛ اما سعی در این داشتیم تا بیشتر از قرآن و اهل بیت (ع) برای نمازگزاران سخن گفته شود.

وی از تمام افرادی که در این سه سال برای نماز جمعه بخش رودهن زحمت کشیدند، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است، در نماز جمعه این هفته بخش رودهن حدود یک هزار نفر شرکت داشتند و همچنین بین دو نماز از افرادی که در این سه سال در ستاد نماز جمعه بخش رودهن زحماتی کشیدند، تقدیر شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا