در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران مطرح شد؛

لزوم راه‌اندازی کمیته مهارت و پایش آموزش‌های مفید در شهرستان دماوند/ نبود اعتبار کافی عامل بلاتکلیفی 5 ساله ساختمان فنی و حرفه‌ای خواهران دماوند

لزوم راه‌اندازی کمیته مهارت و پایش آموزش‌های مفید و نبود اعتبار عامل بلاتکلیفی پنج ساله ساختمان فنی و حرفه‌ای خواهران دماوند از جمله موضوعات مطرح شده دیدار فرماندار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این دیدار رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران به بیان خدمات این اداره کل پرداخت و اظهار کرد: آموزش مهارت به کارجویان و ارتقاء مهارت شاغلین از اهداف این سازمان است.

وی افزود: خدمات و آموزش‌های ارائه شده توسط این مرکز کاملاً به صورت رایگان است و می‌تواند به تولید شغل و حفظ اشتغال در شهرستان کمک نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران همچنین از فرماندار شهرستان دماوند خواست با فعال نمودن کمیته مهارت شهرستان و پایش آموزش‌های مفید منطبق با نیاز شهرستان و بازار کار به آموزش کارجویان در این زمینه که منجر به تولید شغل خواهد شد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته شده در مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران در سطح شهرستان اظهار داشت: علی رقم کمبودها و محدودیت‌ها با تعامل بین دستگاه‌ها خدمات شایانی در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه شده است.

مجید صفری تعیین تکلیف ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران را مهمترین اولویت سازمان فنی و حرفه‌ای دانست و بیان داشت: ساختمان ایجاد شده بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قریب به ۵ سال است که عملیات تکمیل آن به دلیل نبود اعتبار متوقف شده و در حال حاضر بلااستفاده است.

وی وجود این ساختمان را یکی از ظرفیت‌های شهرستان در جهت گسترش فضای آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و افزود: در حال حاضر مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران به لحاظ مکان دچار مشکلات زیادی است که می‌توان با تکمیل این پروژه از ظرفیت بالای آموزش بانوان در زمینه توسعه اشتعال خانگی استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا