امام جمعه شهرستان دماوند:

قوای سه‌گانه کشور باید گلوگاه‌های فساد را ببندند/ میدان‌دار شدن مفسدان اقتصادی به علت عمل نکردن به نصایح رهبری است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه قوای سه‌گانه کشور باید گلوگاه‌های فساد را ببندند، گفت: میدان‌دار شدن مفسدان اقتصادی به علت عمل نکردن به نصایح رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد، افزود: مشکلات اقتصادی کشور عمدتاً ریشه داخلی دارد و زائیده نحوه مدیریت و سیاستگزاری های دستگاه‌های اجرایی است.

این مقام مسئول ادامه داد: ایشان تأکید کردند که تجربه نشان داده مذاکره با رژیم زورگوی آمریکا سبب کاهش دشمنی آنان نمی‌شود بلکه مذاکره ابزار اعمال فشار بیشتر بر ایران است.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار نظامی ایران باعث شده تا تهدید نظامی و وقوع جنگ از دستور کار دشمن خارج شود، تصریح کرد: برای رفع مشکلات داخلی هیچ راهی جزو مبارزه با فساد نیست و قوای کشور باید گلوگاه‌های فساد را ببندند و مردم نیز از قوه قضاییه به خاطر برخورد با مفسدان حمایت خواهد کرد.

امام جمعه دماوند همچنین به سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 69 اشاره و اظهار داشت: در طول جنگ تحمیلی حدود 70 هزار نفر از عراقی‌ها در ایران و در مقابل حدود 44 هزار نفر از ایرانی‌ها در عراق به اسارت گرفته شدند.

وی با بیان اینکه بازگشت آزادگان به میهن اسلامی جشن پیروزی ملت ایران در دفاع هشت ساله بود، بیان کرد: این جشن ثمره ایثار و مقاومت است اما در همان زمان کسانی بودند که سعی در بی فایده نشان دادن ایستادگی و مقاومت ملت را داشتند و ما را شکست خورده قلمداد کردند.

فتاح دماوندی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) چه کوته نظرهایی که خیال کردند چون در جبهه به آرمان نهایی نرسیده‌ایم پس شهادت، رشادت و ایثار و از خود گذشتگی بی فایده است، گفت: نباید برای رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهار نظرها و ابراز عقیده‌ها به گونه‌ایی ایی غلط عمل کنیم که حزب الله احساس کند جمهوری اسلامی از مواضع اصولی‌اش عدول می‌کند.

وی ادامه داد: امروز اقتدار نظامی ایران باعث شده تا تهدیدهای نظامی و وقع جنگ از دستور کار دشمن خارج شود؛ چراکه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که به هر تجاوزی ضربه بزرگتری وارد خواهد کرد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه در داخل هیچ راهی جز مبارزه با فساد نداریم، افزود: قوای سه‌گانه کشور باید گلوگاه‌های فساد را ببندند و مردم از قوه قضاییه به خاطر برخورد با مفسدان حمایت خواهند کرد.

فتاح دماوندی گفت: اگر به نصایح رهبری عمل می‌شد، مفسدان میدان‌دار نمی‌شدند و نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور عمل به دستورات مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: مردم توقع دارند آن کسانی که ارز دولتی را در اختیار افراد و شرکت‌ها قرار دادند، بازخواست شوند که چگونه این بیت‌المال مردم هزینه شده و آن کسانی که ارز را دریافت کردند، آیا مطابق مصحلت نظام و مردم یا به نفع افراد خاصی دزدی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا