شهردار شهر کیلان استعفا داد!/ داوود مرشدی، سرپرست جدید شهرداری کیلان شد

شهردار شهر کیلان استعفا داد و داوود مرشدی به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر واقع در شهرستان دماوند انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی پاداشی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان   با اشاره به استعفای سیدجلیل چوبداری از مسؤولیت شهرداری کیلان اظهار کرد: چوبداری دو بار استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی کرده بود.

وی با بیان اینکه در بار نخست شورای اسلامی شهر کیلان با استعفای شهردار کیلان موافقت نکرد، افزود: در استعفای بار دوم، چوبداری اعلام کرد که دیگر امکان کار و فعالیت در شهرداری کیلان را ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته و رد درخواست از چوبداری برای ادامه کار، شورای اسلامی این شهر با استعفای وی موافقت کرد.

پاداشی ادامه داد: در این خصوص، با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر کیلان، داوود مرشدی معاون عمرانی شهرداری کیلان به‌عنوان سرپرست شهرداری کیلان منصوب شد.

وی در خصوص گزینه‌های سکان‌داری شهرداری کیلان خاطرنشان کرد: هنوز گزینه‌ای برای شهرداری کیلان وجود ندارد و باید این موضوع بررسی شود.

داوود مرشدی، سرپرست جدید شهرداری کیلان در مراسم معارفه خود با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری کیلان با ابراز تأسف از استعفای سید جلیل چوبداری از مسؤولیت شهرداری کیلان اظهار کرد: تدابیر ایشان در سال‌های گذشته با وجود شرایط سخت اقتصادی این شهر را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده و خدمات‌رسانی و توسعه شهری چوبداری در این سال‌ها قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه استعفای چوبداری ما را در آخرین ماه‌های دوره چهارم شوراها شوک زده کرد، تصریح کرد: از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر کیلان برای انتصاب به این سمت کمال سپاسگزاری را دارم.

سرپرست جدید شهرداری کیلان گفت: در ادامه راه شهردار فقید کیلان تمام تلاش خود را صرف آبادی این کهن‌شهر اسطوره‌ای خواهم کرد.

لازم به ذکر است سیدجلیل چوبداری تاکنون در دو مرحله از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ مسؤولیت شهرداری کیلان را بر عهده داشته است.davood-morshedi img_20161027_123853-1024x682

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا