راه اندازی ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد رودهن

بخشدار رودهن از راه اندازی شعبه ستاد عتبات عالیات در دانشگاه آزاد واحد رودهن خبر داد.

roudehen setad atabat (4)

به گزارش تارود، رضا طاهر خانی در جلسه ستاد عتبات عالیات بخش رودهن که در دفتر امام جمعه رودهن برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست، ادامه داد: این انقلاب متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است که می‌توانند آن را به دست بیاورند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه امام راحل خواستار صدور انقلاب اسلامی به جهان شده بودند، گفت: امروز شاهد هستیم که بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی ایران همچون نوری بر تمام کسانی که آزادی‌خواه هستند می درخشد.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.

roudehen setad atabat (1)

طاهرخانی در خصوص ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات در شهری که مردمان آن ارادت خاص و ویژه به اهل بیت (ع) دارند راه اندازی شده است و خوشبختانه در کمتر از دو ماه توانسته با برنامه ریزی صحیح و درست بسیار موفق عمل نماید.

بخشدار و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در تمام اقشار در ستاد عتبات نماینده داشته باشیم گفت: بزودی شعبه این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن راه اندازی خواهد شد کهاین توفیقی است برای دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه بزرگی همانند رودهن که بتوانند در این امرنقش بسزایی را ایفا کنند.

roudehen setad atabat (2)

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت مسئله بازسازی عتبات عالیات، گفت: توفیق مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، از برکات انقلاب اسلامی است و استقبال مردم با توجه به علاقه مندی به اهل بیت عصمت و طهارت گسترده است و باید تمام ظرفیتها در این امر مهم بسیج شوند و قطعاً بخش رودهن در این زمینه سهم بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا