دیدار معتمدین شهر با بخشدار رودهن به مناسبت آغاز سال جدید

جمعی از معتمدین شهر رودهن به مناسبت آغاز سال جدید با حضور در بخشداری با صفری بخشدار رودهن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری، بخشدار رودهن در این دیدار که در سالن جلسات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار کرد: سال 95 سالی پر فراز و نشیب برای کشور و ملت ما بود و امیدواریم در سال جدید که توسط رهبری به نام سال اقتصاد “مقاومتی، تولید و اشتغال” نام‌گذاری شده است به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه باید در خصوص حل مشکلات برنامه‌ریزی و کارشناسی شود افزود: باید سال‌های گذشته رو مورد بررسی قرار دهیم و از آن عبرت بگیریم و برای اینکه بتوانیم مشکلات را حل کنیم باید به آینده نگاه کنیم.

بخشدار رودهن بیان کرد: رودهن در گذشته جایگاه واقعی خود را از دست داده بود و باید کمک کنیم تا با شناسایی پتانسیل‌ها و استعدادهای این منطقه، رودهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

صفری تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا همه ادارات دولتی سطح بخش در حل مشکلات موجود دخیل باشند ضمن اینکه پیگیری‌های لازم در خصوص راه‌اندازی ادارات جدید از جمله ثبت احوال، منابع طبیعی و اتاق اصناف صورت گرفته و منتظر استقرار این ادارات در رودهن هستیم.

وی با بیان اینکه باید تمام مشکلات سطح منطقه در داخل سطح بخش حل و بر طرف شود افزود: باید همه دستگاه‌های دولتی و نظارتی در این امر دخیل باشند.

بخشدار رودهن ادامه داد: دولت اعتدال با سختی و با تدبیر توانست کشور را از آن وضعیت نابه سامان چهار سال گذشته نجات دهد و ثمرات خوبی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مدت به همراه داشت.

صفری در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران است و به امید خداوند متعال با قانون مداری، انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار خواهیم نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا