دستگیری کلاهبردار اینترنتی دو میلیاردی در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند شرق تهران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی که اقدام به کلاهبرداری مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال در اکثر نقاط کشور کرده بود ، خبر داد.

به گزارش تارود ‘سرهنگ رضا ریوندی’ فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در تشریح این خبر گفت : فردی با در دست داشتن شکایتی به پلیس فتا شهرستان مراجعه و مدعی شد از سوی یکی از سایت ها مورد کلاهبرداری اینترنتی قرار گرفته است.
این مقام انتظامی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، شاکی با عنایت به رویت ” نماد اعتماد الکترونیکی ” در بالای سایت ، اقدام به خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه به مبلغ 17 میلیون ریال از سایت یاد شده را کرده است.

وی خاطر نشان کرد : شاکی پس از واریز کردن مبلغ موردنظر ، پس از گذشت چندین روز اقدام به چک کردن سایت و پیگیری وصول جنس خریداری شده نموده که با گذشت چند ماه و عدم وصول کالای مربوطه اقدام به طرح شکایت کرد.

سرهنگ رضا ریوندی افزود : کارآگاهان پلیس فتا شهرستان با بررسی ترافیکی سایت و تراکنش های انجام شده متهم را شناسایی کردند .
وی تصریح کرد : پس از ردزنی های پلیسی ، متهم در محل اختفای خود دستگیرشد .

ریوندی اضافه کرد: بعد از بازجویی های انجام شده ، متهم به کلاهبرداری دو میلیاردو 500 میلیون ریالی از استان های ” مازندران – خراسان جنوبی – لرستان – یزد و … ” به این شیوه و شیوه‌های دیگر از قبیل فروش نرم افزار بازاریابی بدون مجوز از ارگانهای مربوطه و حق عضویت در سهام شرکت و بازپرداخت سود ماهیانه اعتراف کرد.

‘ سرهنگ رضا ریوندی’ با بیان اینکه با توجه به اعترافات صریح متهم ،پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد ، از هموطنان خواست تا در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام/

2 دیدگاه

  1. سلام
    من هم از این شخص طلب دارم -به جه صورت میتونم شکایتمو ثبت کنم و طلبمو زنده کنم؟

    1. سلام. من هم از این کلاهبردار شاکی هستم، برای پیگیری طلبم چکار باید بکنم و از چه طریقی پیگیری کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا