معاونت عمرانی شهرداری از احیای بلوار شاهد می گوید

در راستای انتشار خبر وضعیت نامناسب ظاهری برخی میادین و بلوارهای دماوند که بخشی از گزارش ایرنا نیز در آن آمده بود، کارشناس واحد عمران شهرداری دماوند توضیحاتی را ارائه نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، “بهرنگ عسگری” کارشناس واحد عمران شهرداری دماوند در این بازدید با اشاره به شرایط موجود نهرها و معابر این بلوار افزود: در بازدیدی که به همت روابط عمومی شهرداری دماوند از میدان شاهد صورت پذیرفت، شاهد مشکلاتی در این بلوار بودیم که مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از نهرهای این بلوار که از بالا دست و ضلع غربی میدان به سمت شرق توسط زیر گذری قدیمی که قبل از ساخت میدان وجود داشته، به دلیل نبود شیب و زیرساخت مناسب و نیز جمع شدن نخاله ها در داخل زیرگذر با مشکل تجمع آب و زباله در اطراف جوی مواجه هستیم.

این مقام مسوول بیان کرد: با توجه به شرایط نامناسب جوی اصلی این منطقه این نهاد در نظر دارد طی چند روز آینده با ایجاد نهری به صورت عرضی هدایت شده از دور میدان به اندازه حدود ۱۰۰ متر مشکل کنونی زیر گذر را حل کنیم.

عسگری در خصوص پیاده روهای ابتدای بلوار نیز گفت: پیاده روهای ابتدای بلوار در ضلع شرقی نیز نیازمند بهسازی است که با بودجه های محدود لکه گیری آسفالت موجود نمی توان برطرف کرد.

کارشناس واحد عمران شهرداری دماوند بیان کرد: این قول را به شهروندان این منطقه خواهیم داد که در سال آینده بودجه ایی برای بهسازی پیاده روهای این منطقه تخصیص داده شود تا مشکل این بخش شهری نیز مرتفع گردد.

“آرمین براتی” مدیر واحد فضای سبز شهرداری دماوند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار دماوند به وضعیت فضای سبز بلوار شاهد اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب میدان، وجود علف های خودرو در پیاده روها و … از هفته آینده کار علف زنی رفوژ، میدان و پیاده روهای بلوار را آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: به مدت یک هفته نیز سیستم آبیاری تحت فشار را در میدان بهسازی کرده و عملیات گل کاری این منطقه را نیز آغاز می کنیم.

این مقام مسوول در خصوص برخی از درختان خشکیده این بلوار نیز بیان کرد: این درختان نیز تکه های بالا دستی آن که خشک شده است، سربرداری می شود و جوانه های آن نگه داشته و احیا می کنیم.

“هاشم حقیقی” مدیر واحد خدمات شهری شهرداری دماوند به وضعیت زباله های این بلوار اشاره کرد و افزود: زباله و نخاله های بلوار شاهد و کوچه های فرعی آن هم اکنون از سوی خدمات شهری توسط دو نیرو جمع آوری می شود و نبود نیروی انسانی کافی خود مشکلی بر مشکلات موجود است.

وی ادامه داد: با این وجود طی بازدیدی که صورت گرفته است، زباله های این منطقه به صورت روزانه و نخاله های آن نیز طی دو روز آینده جمع آوری خواهد شد تا پیاده روهای آن از وضعیت موجود خارج شود.

این مقام مسوول بیان کرد: این واحد در آینده ایی نزدیک در نظر دارد تعدادی سطل زباله مکانیزه تهیه نماید که دو تا سه سطل نیز به بلوار شاهد اختصاص خواهد یافت.

حقیقی در پایان بیان کرد که با بهبود وضعیت فضای سبز این بلوار کار شست و شوی درختان، جوی ها و معابر این منطقه توسط خدمات شهری آغاز و اجرا می شود.

در پایان نیز “احمد حسنی” مدیر واحد روابط عمومی شهرداری دماوند ضمن تایید شرایط نامناسب تابلوهای نصب شده در ابتدای ورودی بلوار شاهد، بیان کرد: طی دو روز آینده ساماندهی تابلوهای این منطقه انجام و به جای آن نسبت به تابلوهای هدایت مسیر اقدام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا