رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند خبر داد؛

خانه بهداشت در شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) گیلاوند راه‌اندازی می‌شود/ 3000 واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند با بیان اینکه خانه بهداشت در شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) گیلاوند راه‌اندازی می‌شود، گفت: سه هزار واحد مسکونی در این پروژه تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: به‌طور‌کلی پروژه مسکن مهر شهرستان دماوند شامل پنج‌هزار و ۶۲۹ واحد است که تاکنون حدود سه‌هزار واحد از آن تکمیل و تحویل متقاضیان گردید.

وی افزود: موضوعاتی مانند بازده زمانی کم و سرمای هوا در شهرستان دماوند موجب کاهش میزان کار در پروژه‌های مسکن مهر شده است و به همین دلیل روند این پروژه‌ در حال تکمیل است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر در دو فاز تعریف شدند که فاز نخست پروژه راه و شهرسازی با دو هزار و ۴۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و فاز دوم نیز در حال تکمیل برای استفاده کارمندان صنایع دفاع می‌باشد.

رنجبر بیان کرد: واحدهای این پروژه در متراژ ۷۰ تا ۹۵ متری هستند و ایجاد زیرساخت در این خصوص یکی از اقدامات خوبی است که ظرف مدت هشت ماه صورت گرفت و ۹۰ درصد از زیرساخت‌های این پروژه انجام شده است.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به ایجاد دو مسجد، کلانتری و آغاز عملیات اجرایی برای احداث مدرسه ۲۰ کلاسه اشاره کرد و این در حالی است که در حال حاضر مدرسه‌ای ۱۵ کلاسه در مسکن مهر مهک دایر است و متقاضیان از آن استفاده می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند از راه اندازی خانه بهداشت در پروژه راه وشهرسازی مسکن مهر مهک خبر داد و عنوان کرد: با پیگیری و همکاری شبکه بهداشت و درمان، زمینی با هدف ساخت خانه بهداشت در این شهرک در نظر گرفتیم که احداث آن با تامین اعتبار در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا