حیف و میل بیت المال تندروی است یا دفاع از بیت المال ؟!+تصویر

روزنامه آرمان در تیتری قابل انتظار انتقاد های به جا و قانونی حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشن در کاخ ریاست جمهوری را تندروی قلمداد کرده است اما سوال اصلی اینجاست که آیا حیف و میل بیت المال تندروی است یا دفاع از بیت المال ؟!

حیف و میل بیت المال تندروی است یا دفاع از بیت المال ؟!+تصویر

هنوز حلبی آباد های دوران پهلوی در بسیاری از مناطق تهران در کنار زندگی اشرافی و تجملاتی درباریان پهلوی یک درس از تاریخ دانش آموزان کشورمان را به خود اختصاص داده است اما به نظر می آید قرار است بار دیگر اشرافی گری و برگزاری مراسم های خاص در کاخ های دولتی از سر گرفته شود.

بر کسی پوشیده نیست که قیام امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنهاو تنها برای مبارزه با اشرافی گری و غارت و چپاول منافع ملی و دفاع از حقوق مظلومین بود اما این بارعده ای از رسانه های زنجیره ای  نه تنها دفاع از بیت المال را به علایق سیاسی و رقابت های سیاسی گره می زنند بلکه آن را با واژه تندروی مورد تمسخر قرار می دهند.

اما در این میان خود مردم بهترین قاضی و ناظر هستند و فقط کافی است که نظر مردم در خصوص برگزاری چنین مراسم های پرسیده شود، آن گاه مشخص می شود که حق با کیست و این خود مردم هستند که تندروی ها را مشخص می کنند.

دانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا