تصادف زنجیره‌ای خودروها در منطقه دلیچایی

حمیدرضا رنجبرگل‌افشانیفرمانده پلیس راه دماوند ـ فیروزکوه گفت: به دلیل بی‌احتیاطی رانندگان، تصادفی زنجیره‌ ای در منطقه دلیچایی رخ داد که سبب ترافیک سنگین به سمت فیروزکوه و مازندران شد.

به گزارش تارود، حمیدرضا رنجبرگل‌ افشانی دقایقی  از تصادف زنجیره‌ ای در محور دماوند به فیروزکوه در منطقه دلیچایی خبر داد.

وی با بیان اینکه جاده به دلیل بارندگی ساعتی قبل بسیار لغزنده است، اظهار داشت: چهار دستگاه خودروی سواری به دلیل بی‌احتیاطی به قوانین و لغزندگی جاده با هم اصابت کردند.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه خسارت جانی در این حادثه گزارش نشده، تصریح کرد: در این حادثه، فقط خودروها آسیب دیدند که اینک مأموران راهور در حال تلاش برای بازگشایی مسیر هستند؛ به دلیل تصادف، ترافیک سنگینی در محور فیروزکوه به وجود آمده است.

رنجبرگل‌افشانی با اشاره به محور هراز بیان داشت: در این محور، به دلیل بازگشت زائران از مرقد مطهر امام راحل، ترافیک بسیار سنگینی وجود دارد.

وی به رانندگان هشدار داد: رانندگان حتماً به مقررات و علائم راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند؛ برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و با صبر و حوصله حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه دماوند – فیروزکوه تأکید کرد: همچنین تردد تریلرها تا ساعت 24 امشب در مسیرهای دماوند به فیروزکوه ممنوع است.

بر اساس این گزارش، مأموران راهور با وجود سرما و بارندگی در محور دماوند به فیروزکوه در حال انجام وظایف خود و تأمین امنیت مسافران و زائران مرقد مطهر امام راحل هستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا