کمبود پزشک، مشکل ریشه‌ای ارتقاء بهداشت و درمان دماوند

hamid reza mashhadi abasiنماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز مراکز درمانی در دماوند باری سنگین از دوش مدیریت استان در حوزه بهداشت و درمان در شرق تهران بر خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، حمیدرضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت زیرساخت‌ های بهداشتی و درمانی در دماوند گفت: کمک‌های خیرین در ساخت مراکز درمانی و بازسازی مراکز فرسوده بهداشتی و درمانی 44 میلیارد تومان بوده است.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: متأسفانه کمبود پزشک در دماوند شاخه‌ای زیر بنایی در مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی این منطقه محسوب می‌شود.

مشهدی عباسی با تأکید بر اینکه تجهیز مراکز درمانی در دماوند باری سنگین از دوش مدیریت استان در حوزه بهداشت و درمان در شرق تهران بر خواهد داشت، اضافه کرد: مردم شهرستان‌های هم‌جوار دماوند که در بدنه آنها زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به شکل استاندارد شکل نگرفته است به دماوند مراجعه خواهند کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید کارنامه قابل قبولی را در رفع معضلات این حوزه ارائه کرده است و در این راستا رایزنی‌های خوبی نیز انجام دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا