برگزاری همایش پیاده‌روی بانوان شهرستان دماوند/ شرکت ۸۰ نفر از بانوان شهر دماوند در راستای تحقق شعار سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند گفت: همایش پیاده‌روی که با شرکت ۸۰ نفر از بانوان در شهر دماوند برگزار گردید، در راستای تحقق شعار سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی انجام شد.
لیلا زعفرانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با اشاره به سومین روز از هفته سلامت اظهار کرد: این همایش با عنوان پیاده‌روی بانوان شاغل شهر دماوند در مسیر میدان فرامه تا بوستان کوثر برگزار شد.
وی افزود:  همایش پیاده‌روی که با شرکت ۸۰ نفر از بانوان در شهر دماوند برگزار گردید، در راستای تحقق شعار سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی انجام شد.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه، ایجاد انگیزه برای شرکت در امور اجتماعی، جذب سفیران سلامت، تحرک بدنی و ایجاد فرهنگ ورزش در بین بانوان می‌باشد.
زعفرانی گفت: امیدواریم این قبیل برنامه‌ها، موجب ترغیب بانوان به تحرک بدنی و امور ورزشی شود و از ابتلا به افسردگی جلوگیری نماید.
همچنین با توجه به اجرای برنامه‌های ملی خود مراقبتی، شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی بانوان، جذب سفیران سلامت گردیدند.
گفتنی است که همایش پیاده‌روی بانوان شهرستان دماوند، با انجام حرکات ورزشی زیر نظر مربیان ورزشی و انجام تست قند خون و فشارخون همراه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا