برگزاری جشنواره تابستانی «پارک پاک، تفریح سالم و خانواده خوب» در 4 تفرجگاه دماوند+ تصاویر

معاون فرهنگی – اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دماوند از برگزاری جشنواره تابستانی «پارک پاک، تفریح سالم و خانواده خوب» در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره تا پایان تابستانی در چهار تفرجگاه برگزار می‌شود.13950522000441_PhotoLبه گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محسن رحیمی با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی «پارک پاک، تفریح سالم و خانواده خوب» در شهرستان دماوند اظهار کرد: این جشنواره با انجام بازی‌های بومی و محلی در چهار نقطه از این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره تابستانی «پارک پاک، تفریح سالم و خانواده خوب» در چشمه اعلای دماوند، پارک خانواده شهرک مهک گیلاوند، بوستان غدیر آبسرد و پارک شهرک امام خمینی(ره) شهر کیلان برگزار می‌شود؛ برنامه آبسرد با اقامه نماز جماعت آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی – اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه جشنواره تابستانی تا پایان فصل تابستان در این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره در غروب روز پنج‌شنبه هر هفته در شهرهای کیلان و آبسرد و غروب روز جمعه هر هفته در دماوند و گیلاوند برگزار می‌شود.

رحیمی گفت: جشنواره تابستانی «پارک پاک، تفریح سالم و خانواده خوب» با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی به اجرا درآمده و تلاش کرده‌ایم تا فضای شاد و متنوعی را برای مردم ایجاد کنیم و امیدواریم که از این فضا به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این جشنواره در راستای مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این هفته، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا (ع) برنامه‌هایی با مضمون امام هشتم، نمایش‌های قرآنی و عروسکی اجرا شد.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند، شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی، برگزاری مسابقات مختلف و سخنرانی با موضوع‌ آسیب شبکه‌های اجتماعی و ماهواره، برگزاری جشنواره غذا و بادبادک، برپایی غرفه‌های نقاشی برای کودکان، فروش محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و «قرآن بخوان جایزه بگیر» از دیگر برنامه‌های جشنواره تابستانی در این شهرستان است.

رحیمی در خصوص استقبال مردم از برنامه‌های جشنواره تابستانی بیان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، خانواده‌ها از اجرای برنامه‌ها رضایت داشتند و خواستار بودند که برنامه‌ها دو روز در هفته برگزار شود که این امکان برای ما وجود ندارد.

وی اضافه کرد: این جشنواره به همت اعضای شورای اسلامی و شهرداری‌های دماوند، آبسرد و کیلان و همچنین حوزه‌های خواهر و برادر مقاومت بسیج و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند برگزار شده است.13950522000434_PhotoL 13950522000436_PhotoL 13950522000440_PhotoL 13950522000444_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا