انجام نهضت خط‌ كشي معابر سطح شهر دماوند

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر دماوند از خط‌ كشي معابر سطح شهر دماوند خبر داد.

khat kesh

به گزارش تارود، “حديد حيدري” به اجراي عمليات خط كشي معابر اصلي و فرعي سطح شهر اشاره كرد و گفت: خط كشي راه ها از علائم ترافيكي مهم محسوب مي شود كه نقش بسزايي در كاهش سوانح رانندگي و ايمني شهروندان داشته و تاثير بسزايي در روان سازي ترافيك دارد.

وي ادامه داد: هدف از انجام خط كشي در خيابان ها و معابر سطح شهر فراهم آوردن محوري قابل رويت در طول شبانه روز و تسهيل در امر عبور و مرور رانندگان در اين محورهاست و به همين جهت اجراي اين عمليات با جديت در دستور كار اجرايي مجموعه شهرداري قرار گرفته است.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهر دماوند بيان كرد: اين خط كشي ها به طول بيش از ۳۰ كيلومتر در بلوار هاي شهرداري، شورا، امام خميني (ره)، شهيد بهشتي و خيابان هاي روح افزا، مطهري، طالقاني، سوم شعبان، فرهنگ، تختي، دشتمزار، ۲۰متري توحيد و … انجام شده است.

وي به خريداري خودروي مكانيزه خط كشي براي نخستين بار در شهرداري دماوند اشاره كرد و افزود: خريداري ماشين مذكور از لحاظ صرفه جويي اقتصادي بسيار حائز اهميت بوده و كليه خط كشي ها توسط عوامل شهرداري و با ارايه آموزش كافي به آنان انجام گرديده كه از اين جهت گام موثري در كاهش هزينه ها برداشته شده و اميدواريم با افزايش تجربه همكاران بتوانيم به شهرداري هاي ديگر استان ياري رسانيم.

حيدري گفت: براي جلوگيري از به وجود آمدن ترافيك در ساعات تردد خودورها، يك تيم عملياتي مشخص اين خط كشي ها را در ساعات پاياني شب انجام دادند.

اين مقام مسوول با بيان اينكه اجراي عمليات خط كشي معابر تاثير انكار ناپذيري در تردد قانونمند خودروها دارد، خاطرنشان كرد: از رانندگاني كه قصد عبور از معبرهاي در حال خط‌كشي را دارند، مي خواهيم براي حفظ زيبايي معابر شهري و عدم بهم خوردگي نظم و ترتيب خط‌ هاي طولي و عرضي، همكاران سازمان را ياري نمايند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا