امام‌جمعه رودهن:

استکبار جهانی با شعارهای مردم ایران نابود می‌شود

امام‌جمعه رودهن گفت: ملت ایران با حضور خود در یوم‌الله 22 بهمن ثابت کردند تهدیدات پوچ است و با شعار استکبار جهانی را نابود می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در حاشیه مراسم 22 بهمن در رودهن ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: به لطف الهی 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و با رهبری امام راحل و جانشین به حقشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران وارد سی و نهمین سالی خواهیم شد که اسلام و انقلاب در گره یکدیگر هستند.

وی اضافه کرد: فشار دشمنان هرسال و هرروز بیشتر می‌شود اما حضور مردم درصحنه‌ها به‌خصوص یوم‌الله 22 بهمن جواب همه خصومت‌های دشمنان را می‌دهد.

امام‌جمعه رودهن تصریح کرد: هرسالی که می‌گذرد و 22 بهمن جدید می‌آید، حضور منسجم مردم در برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال که رئیس‌جمهور جدید آمریکا تهدیدات جدید را اعلام کرده، به لطف الهی با حضور چشم‌گیر مردم در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ محکمی بر تهدیدات آمریکا بود.

مدیح خاطرنشان کرد: شعار ملت ایران پیروزی است و این شعارها یعنی پیروزی بر کفر و جنایت‌ها است و انشا الله به‌زودی استکبار جهانی از روی جهان حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا