رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن خبر داد؛

آماده‌سازی هشت مدرسه با ۶۲ کلاس در بخش رودهن به منظور اسکان مسافران نوروزی

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن از آماده‌سازی هشت مدرسه با ۶۲ کلاس در این بخش واقع در شهرستان دماوند به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

غلامرضا بختیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و همچنین استفاده از قابلیت‌های گردشگری و توریستی بخش رودهن، تعداد هشت مدرسه با ۶۲ کلاس در رودهن، آبعلی و مهرآباد در نظر گرفته شده است تا با امکانات ویژه، در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ۶ نشست با محوریت آماده نمودن امکانات مدارس توسط اداره آموزش و پرورش برگزار گردیده است که لازم است از مدیران مدارس به جهت این همکاری تشکر نماییم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن خاطرنشان کرد: این مدارس مجهز به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، تختخواب و سایر امکانات می‌شوند تا مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گیرد.

بختیاری تأکید کرد: مسافران نوروزی می‌توانند به مدارس امام علی (ع) و ایمان در خیابان امامت، شهید سجادیان در خیابان شهید چمران، تربیت و ارشاد در خیابان ملاصدرا، طالقانی در خیابان دانشگاه، امام رضا (ع) در روستای مهرآباد و حاج محمد ابراهیمی در شهر آبعلی کوچه اداره گاز مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا