آزادسازی 7600 متر مربع از بستر و حریم رودخانه‌های دلیچای و کلاک دماوند

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند از آزادسازی بیش از هفت هزار و 600 مترمربع از بستر و حریم رودخانه‌های دلیچای و کلاک در روستای مشهد این شهرستان خبر داد و گفت در حین انجام این عملیات تخریب دو دهنه پل نیمه‌کاره رها شده، به‌طور کامل تخریب گردید.

wrm_63b677_1466411892به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمید رضا حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و پس از اخذ دستور قضایی از دادستان شهرستان دماوند نسبت به قلع و قمع اعیانی‌ها و مستحدثات غیرمجاز در محدوده شهرستان دماوند اقدام گردید.

وی اضافه کرد: با انجام 500 متر خاک‌برداری، مساحتی بالغ‌بر چهار هزار و 200 مترمربع از بستر و حریم رودخانه آزاد و همچنین حدود 140 متر دیوار غیرمجاز نیز در این عملیات تخریب شد.

رئیس اداره امور منابع آب شهرستان دماوند با اشاره به اینکه با توجه به تکمیل بودن چند پرونده تخلفی در پایین دست محل مذکور، در این عملیات حدود 200 متر دیوار به ارتفاع دو متر نیز تخریب شد، تصریح کرد:  با انجام این تخریب مساحتی به میزان سه هزار و 400 مترمربع آزادسازی و علاوه بر این، پایه‌های باقیمانده از دو دهنه پل که در تخریب قبلی نیمه‌کاره رها شده بود، به‌طور کامل تخریب گردید.

حسینی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مأمورین گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان دماوند در خصوص انجام صحیح وظایف قانونی خود تأکید کرد: امور منابع آب شهرستان دماوند به‌عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به‌عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد خواهد کرد.
wrm_140621_1466411882??

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا