رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان سوم شعبان دماوند در شیفت عصر/ کسب رتبه یک بیمارستان سوم شعبان دماوند در رعایت استانداردهای اعتبار بخشی سطح کشور

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی این بیمارستان در شیفت عصر خبر داد و گفت: بیمارستان سوم شعبان دماوند در رعایت استانداردهای اعتبار بخشی سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مسعود مسلمی‌فرد با اشاره به  تلاش‌های سال‌های اخیر و اقدامات مؤثر کارکنان بیمارستان سوم شعبان دماوند و مشارکت خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: بیمارستان سوم شعبان دماوند با رعایت استانداردهای اعتباربخشی در ارزیابی سراسری بیمارستان‌های کشور از سوی وزارت بهداشت موفق به کسب رتبه «درجه‌یک» شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه فوق تخصصی قلب اطفال در این بیمارستان، گفت: این درمانگاه در روزهای چهارشنبه هر هفته به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: بخش فیزیوتراپی این بیمارستان نیز راه‌اندازی شد و همه‌روزه به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کند.

مسلمی‌فرد اضافه کرد: در حال حاضر بیمارستان سوم شعبان دماوند ۳۱۰ نفر کارکنان دارد که از این تعداد، ۴۲ نفر پزشک متخصص و ۱۴ نفر پزشک عمومی هستند همچنین دو نفر پزشک در بخش اورژانس ارائه خدمت می‌کنند که با ایجاد لابی در بیمارستان، این تعداد به سه نفر پزشک افزایش می‌یابد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا