نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس:

حذف پیچ و خم اداری رمز توسعه پرورش ماهی در دماوند و فیروزکوه/ فعالیت ۴٧ واحد پرورش ماهی دو منظوره در فیروزکوه

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف بروکراسی و پیچ و خم‌های اداری رمز توسعه پرورش ماهی در دماوند و فیروزکوه است، گفت: افزایش تولید آبزیان پرورشی راهکاری مطمئن برای ایجاد اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می‌آید.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو در خصوص توسعه پرورش ماهی اظهار کرد: پرورش ماهی یکی از مهمترین اهداف ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان فیروزکوه و دماوند است و این در حالی است که بیشترین سهم تولید ماهی در این حوزه انتخابیه متعلق به فیروزکوه و سپس دماوند با ٢٢واحد تولیدی و تولید سالانه بیش از هزار تن است و این امر نشان از ظرفیت تولید بالای آبزیان پرورشی در این حوزه انتخابیه دارد.

وی با بیان اینکه فیروزکوه با هزار و ۶۰۰ تن تولید سالانه رتبه دوم استان را در خصوص تولید ماهیان پرورشی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این شهرستان در حال حاضر بیش از ٣٣میلیون قطعه ماهی حد واسط (بچه ماهی) تولید می‌کند، که در سطح کشور مقام اول را دارا است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیش از ۴٧ واحد پرورش ماهی دو منظوره در شهرستان فیروزکوه داریم که حداقل ۴۵٠ نفر اشتغال به صورت مستقیم و صدها اشتغال غیرمستقیم بوجود آورده است و این در حالی است که کیفیت و مرغوبیت این تولیدات با توجه به آب رودخانه‌های شهرستان نیز بر اهمیت این نوع فعالیت افزوده است.

میرزایی نیکو، با بیان اینکه حذف بروکراسی‌ها و پیچ و خم‌های اداری رمز توسعه پرورش ماهی در دماوند و فیروزکوه است، یادآورشد: افزایش تولید آبزیان پرورشی راهکاری مطمئن برای ایجاد اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت اقتصادی تولیدکنندگان در این عرصه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا