رئیس دفتر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد رودهن:

۳۱۱ نفر دانشجوی ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تحصیل می‌کنند

رئیس دفتر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد رودهن از تحصیل ۳۱۱ دانشجوی ایثارگر در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: ما در ۶ ماه اول سال جاری در دانشگاه آزاد رودهن برنامه‌هایی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر که همه مردم ایران مدیون این افراد هستند برگزار کردیم.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توان به برگزاری کارگاه روش تحقیق، کارگاه پروپوزال‌نویسی و کارگاه مقاله‌نویسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اشاره کرد.

رئیس دفتر شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد رودهن ادامه داد: همچنین نشست‌های متعددی با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با هدف بررسی و رفع مشکلات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی جامعه هدف برگزار شد.

محمدی از راه اندازی و تقویت کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار، شاهد و ایثارگر، جلب مشارکت این دانشجویان برای حضور فعال در برنامه های علمی، فرهنگی و پژوهشی و برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی برای ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان برنامه‌های انجام شده در دانشگاه آزاد رودهن نام برد.

وی بیان کرد: تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در نیم‌سال اول ۹۷-۹۶ در دانشگاه رودهن به تفکیک شامل ۴۶ فرزند شهید، ۱۸۱ فرزند جانباز، ۲۲ جانباز، ۲۵ همسر جانباز و ۲۷ جانباز و آزاده می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا