فرماندار شهرستان دماوند:

هیچ گونه اغماضی در خصوص تخلفات انتخاباتی در شهرستان دماوند صورت نخواهد گرفت/ برگزاری انتخابات سالم امانتی است که باید حفاظت شود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه هیچ گونه اغماضی در خصوص تخلفات انتخاباتی در شهرستان دماوند صورت نخواهد گرفت، گفت: برگزاری انتخابات سالم امانتی است که باید حفاظت شود.

 گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست ستاد انتخابات بخش رودهن اظهار داشت: انتخابات یک اتفاق بسیار مهم سیاسی است که جنبه های بین المللی و داخلی آن می‌تواند در حوزه های سیاست داخلی و خارجی ما تاثیر‌گذار باشد.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم امانتی از سوی مردم در دست ماست که باید از آن حفاظت شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اهمیت برگزاری انتخابات و در نظرگیری تجهیزات و امکانات بارها مورد تأکید قرار گرفته و اگر مدیری در ارائه امکانات و پشتیبانی سستی کند، برخورد قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حیدری تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه برای مجموعه مدیریتی شهرستان بسیار حائز اهمیت است و قرار نیست آبروی حاکمیت، دولت و نظام تحت تاثیر سلیقه برخی مدیران باشد.

وی ادامه داد: اعلام آمادگی ستاد انتخابات رودهن نشان از تعامل، همراهی و همکاری همه مدیران این بخش دارد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: ما در این دوره با موضوع مهم شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، از این رو پیش‌بینی های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته شده و حضور نماینده شبکه بهداشت و درمان و نیروهای هلال احمر در شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

حیدری گفت: با توجه به اهمیت بحث امنیت انتخابات، این موضوع در کمیته‌های امنیتی و شورای تأمین با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است؛ رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بر عهده دستگاه قضا، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی است و هیچ گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

وی عنوان کرد: آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدماتی و شهرداری‌ها در این میان حایز اهمیت است که با تمام توان، تا زمان اعلام پایان انتخابات در آماده‌باش کامل قرار دارند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امید است با اجرای انتخابات سالم و حضور پرشکوه مردم، برگ زرین دیگری بر تاریخ انتخابات کشور و شهرستان دماوند افزوده و با انتخاب فرد اصلح، به عزت وسرافرازی این مرز وبوم بیافزاییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا