رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خبر داد؛

صدور جریمه ۵۴ میلیون تومانی برای واحدهای صنفی متخلف در منطقه گیلاوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از صدور جریمه ۵۴ میلیون تومانی برای واحدهای صنفی متخلف در منطقه گیلاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با حضور “آرش آقاجان احمدی” رئیس صمت شهرستان دماوند بازدید و بازرسی از واحدهای گیلاوند در راستای جلوگیری از گران‌فروشی و اجحاف در حق شهروندان به عمل آمد.

در این گشت ۱۲ پرونده تخلف تنظیم و عمده تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، ارائه نکردن فاکتورهای خرید به بازرسان بوده ارزش ریالی تخلفات ۵۴۳ میلیون بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند در این جریان بازدید از صنوف اظهار کرد: از تمام کسبه که در این شرایط ضوابط را رعایت می‌کنند تشکر می‌کنیم، ولی تعداد اندکی که باعث می‌شود شهروندان ناراضی از سایر کسبه محترم نیز بشوند شک نکنند اجازه سوءاستفاده به آنها داده نمی‌شود و برابر قانون برخورد لازم معمول می‌گردد.

آقاجان احمدی گفت: لازم است کل کسبه محترم که فقط در یک جا فروشنده و در سایر موارد خریدار هستند رعایت حال مردم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: از دستگاه‌ها مختلف خواهشمندیم در مورد مسائل مانند مالیات و غیره تا جایی که قانون اجازه میدهد رعایت حال کسبه را داشته باشند و مالکان نیز در دریافت اجاره ملاحظه مستاجرین فروشگاه‌ها را مد نظر داشته باشند که منفعت اصلی ناشی از کاهش هزینه‌ها، به کل جامعه تعمیم داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا