رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند:

دوم اسفندماه دشمن ناامید خواهد شد/ انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: مردم در سال جاری امتحان‌های سختی را پشت سر گذاشتند و پیروز شدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حماسه آفریدند؛ در روز دوم اسفندماه نیز دشمن کاملا ناامید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عزت‌الله خانجانی در نشست مشترک نمایندگان فرماندار و ناظرین شورای نگهبان در دماوند اظهار کرد: این نشست با هدف همدلی، تفاهم و همکاری برای برگزاری انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی و شهرستان دماوند برگزار شد.

وی افزود: انتخابات همیشه حساس بوده و سرنوشت کشور را رقم می‌زند و تأثیر شرکت مردم در انتخابات و مدیریت کشور خود را نشان می‌دهد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند ادامه داد: در سال جاری با توجه به وضعیت منطقه و حوادث یک سال اخیر در کشور و منطقه، موضوع انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خانجانی بیان کرد: مردم در سال جاری امتحان‌های سختی را پشت سر گذاشتند و پیروز شدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حماسه آفریدند؛ در روز دوم اسفندماه نیز دشمن کاملا ناامید خواهد شد.

وی تأکید کرد: متولی انتخابات، دو نهاد وزارت کشور و شورای نگهبان هستند که در شهرستان‌ها فرمانداران مسؤولیت اجرا و هیئت نظارت شورای نگهبان مسؤولیت نظارت بر روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: عواملی مانند نیروی انتظامی، نیروهای اجرایی و نظارت، نمایندگان فرماندار، نمایندگان کاندیدا، بازرسین شورای نگهبان و وزارت کشور و سایر افراد در پای صندوق‌های رأی حضور دارند، اما نمی‌توانند دخالتی در امور اجرایی داشته باشند.

خانجانی تصریح کرد: نمایندگان فرماندار و ناظر مسؤول شورای نگهبان باید مشکلات را در پای صندوق حل و فصل کنند؛ همچنین علاوه بر حضور به موقع آنها در روز اخذ رأی، انتقال و باز کردن صندوق نیز باید با حضور هر دو نفر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا