رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

خدمات‌دهی به 22 هزار نفر در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جیلارد از ابتدای شهریورماه/ احداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهری جیلارد نیاز به جذب اعتبار و کمک خیرین دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از خدمات‌دهی به 22 هزار نفر در مرکز خدمات جامع سلامت شهری جیلارد از ابتدای شهریورماه خبر داد و گفت: احداث ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت شهری جیلارد نیاز به جذب اعتبار و کمک خیرین دارد.

حسن خیرخواه در پاسخ به گلایه شهروندی نسبت به نحوه خدمات‌دهی مرکز خدمات جامع سلامت شهری بهداشت جیلارد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پیرو شکایات مردمی به مرکز جیلارد مراجعه کردیم، علیرغم تلاش شبانه‌روزی و سختکوشانه پرسنل بهداشت و درمان در ایام کرونا، متاسفانه نارضایتی‌هایی نیز از سوی مردم مطرح می‌شود.

وی افزود: از ابتدای شهریورماه تاکنون 22 هزار نفر به مرکز جیلارد مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 12 هزار خدمت ثبت شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند  ادامه داد: امروز مراجعین بهداشت و خانواده که در سامانه ثبت شده اند 106 نفر بودند که 536 خدمت به آنها داده شد.

خیرخواه بیان کرد: به علت مراجعات بسیار و شلوغی در مراکز، مردم مجبورند کمی معطل شوند و از این حیث حق دارند گله‌مند باشند، اما همکاران بهداشت تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنند.

*راه‌اندازی یک پایگاه برون سپار سلامت در بلوار 60 متری بعثت منطقه گیلاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: در مرکز جیلارد مقرر بود با کمک خیرین ساختمان جدیدی ساخته شود، اما به علت جذب نشدن اعتبارات و اینکه خیرین دیگر نتوانستند کمک کنند، این مرکز در مرحله شناژ و پی ریزی باقیمانده است، از خیرین شهرستان درخواست می‌کنیم در این پروژه یاری رسان شبکه بهداشت باشند تا به مردم جیلارد خدمت‌رسانی بیشتر صورت گیرد.

وی بیان کرد: برای تسهیل در خدمات‌رسانی و اذیت نشدن مراجعان، مجوز یک پایگاه برون سپار از دانشگاه اخذ کرده‌ایم که امیدواریم به زودی در بلوار 60 متری بعثت راه اندازی شود.

خیرخواه گفت: ساکنان مسکن مهر و بلوار 60 متری و شهرک‌ها می‌توانند به این مرکز برون سپار مراجعه و تمام خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند.

*افزایش تعداد مراجعین و بستری‌های پیک سوم کرونا در شهرستان دماوند/ بستری بودن 34 نفر در بخش کرونای بیمارستان سوم شعبان دماوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در ادامه در خصوص وضعبت بیماری کرونا عنوان کرد: متاسفانه پیک سوم کرونا شروع شده و تعداد مراجعین و بستری ها افزایش یافته است.

خیرخواه افزود: به مردم توصیه اکید می‌شود از شرکت در تجمعات خودداری کنند، زدن ماسک و فاصله اجتماعی را حتما رعایت کنند.

وی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند بیمارستانها خالی از ظرفیت می‌شوند و این مشکل نه تنها در شهرستان دماوند بلکه در کل استان تهران ایجاد خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: امروز 34 نفر در بخش کرونا بستری شدند، ضرورت دارد با رعایت فاصله اجتماعی میزان ابتلا به کرونا کنترل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا